Sv: Här postar vi allt möjligt
Mmmmhm, spännande!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 908 909 910
Du måste logga in eller registrera för att svara
Jaah! Själv så hade man bara uringult bälte vid den tidpunkten, men graderade till agent-orange ett par månader senare.
På kvällen fick man äfven reda på vilka som var DB och vilka som inte var det. Då var det nämligen final i mello, så man kunde välja på att antingen stanna kvar i hallen å glo på mello på TV eller traska genom Nybbet bort till biosalongen. Självfallet så valde jag och cumraterna det sistnämnda.
Tyvärr så visades någon färgkaskadspya från Pissney istället för någon käck Åsa-Nisserulle.
Det hade varit passande om man hade visat någon gammal Bruce Lee-rulle eller liknande, men tyfvärr.
Sidor Föregående 1 … 908 909 910
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt