Sv: Här postar vi allt möjligt
Det får du! Nu är källarplanet fyllt ända upp till taket, hoppas att ingen av systrarna märker något...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 118 119 120 121 122 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det får du! Nu är källarplanet fyllt ända upp till taket, hoppas att ingen av systrarna märker något...
Hurra! Vilket ypperligt tillfälle att inviga min Hawaii-inspirerade badblöja och det mångfärgade frottébadlakanet jag hittade i soprummet. 
Hittade en hel del spännande saker i soptunnan för mänskligt avfall på sjukhuset, och en hel del annat i ÖIA:s matkällare. Jag snyggade till ett utrymme nere i källaren och har nu startat en bissniss som ska konkurrera med personalen på ÖIA!
Välkommen till Mortimers kök! 

Det såg pitt(!)oreskt och hemtrefvligt ut. Och ojojoj vilken meny sen! 
Kommer garanterat och äter på söndag efter kyrkobesöket.
Hoppas att systrarna inte får reda på anledningen till den ökade frånvaron av matgäster i deras matsal.
*spraaak* *rundgångsljud i tratthögtalarna från 1938* *knaster*
LYSTRING!!! Detta är syster Märta som talar. Kram-Lisa har försvunnit från terapiförrådet på min expedition. Om den skyldige inte ger sig tillkänna och återlämnar henne innan middagen ikväll kommer ni ALLA få era fiskar varma. Det kan jag lova er! Slut på meddelandet! *spraak* *klick*
*Kissar på sig av skräck*
*tisslar och tasslar med en gammal solkig kartong under svängbädden och försöker gömma den så gott det går*
Varför försöker du gömma en kartong för, Ostis? Är det svårt för dig kanske jag skulle ta och be någon utav systrarna att hjälpa dig kanske? Typ syster Märta?
Har henne på kortnummer på min fräsiga Mobira MD59MB mobiltelefon.
Äsch va tusan... Klart Ostis ska ha hjälp. *börjar låååångsamt att knappa på luren...* Hummdidummdidumm *nynn*
En sån galant premiär vi hade hos Mortimers kök! Vem hade kunnat ana att ÖIA-internerna var så sugna på cancersvulst? Det blev många påbackningar dessutom, och när allt nästan hade sålt slut så började folk lägga bud på den sista skvätten pungsås! Missa inte fekaliegrytan imorgon!
*slurple*
Varför försöker du gömma en kartong för, Ostis? Är det svårt för dig kanske jag skulle ta och be någon utav systrarna att hjälpa dig kanske? Typ syster Märta?
Har henne på kortnummer på min fräsiga Mobira MD59MB mobiltelefon.
Äsch va tusan... Klart Ostist ska ha hjälp. *börjar låååångsamt att knappa på luren...* Hummdidummdidumm *nynn*
Nääääeehää. VÄNTA
det är bara en ööööh.. *tänker febrilt på en smart vit nödlögn som bleppe inte kommer förstå*
Det är bara en terapidock...öhhh en terapisocka menar jag, den måst ha lugn och ro har Staffan Westerberg sagt som jag fick den av 1977 några år innan mitt psykiska sammnbrott.
Eeeeeeeeh... Jaaaha? Men är det inte... Äsch! Inga mer jobbiga frågor. Jobba på du.
Ringer inte syster Märta. Batteriet är ju ändå slut nu. Räcker ju bara 17 minuter...
Här har ni, era idioter! *fnys*

Syster Märta tror att hon kan spermobilteknik!
Ja, om man vill lära sig att bygga en spermobil bara för att därefter bli sprungen ikapp av en syster på nolltid, så varsågoda!
Till er andra som vill ha en riktig spermobil: rum 316.
Filmklubben låter dock spännande. Mest för att det lär sluta med att samtliga besökare får för sig att återskapa den brunaste filmscenen redan innan fikastunden har börjat. 
Har anmält mig till krokikursen. Syster Märta tror att jag kan bli en ny Picasso med min vita "pensel".
Pirrigt att man ska vara modell snart... 
https://www.youtube.com/watch?v=K4pNgCLSxuo&t=222s
Magiskt! Men hur i Stalins rövahål kan du känna till min hemliga bajs-o-matic 3000? 
Du ser dina källarfönster? Alldeles för ospermatiserade. Ser ju rätt in.
http://www.barometern.se/kalmar/knackad … h-forsvann
Det var ett bögspöke. Buuh!
Har du börjat studera Bleppe? 
http://www.barometern.se/nyheter/mystis … ersitetet/
Har du börjat studera Bleppe?
http://www.barometern.se/nyheter/mystis … ersitetet/
Jajamensan! 
Sidor Föregående 1 … 118 119 120 121 122 … 915 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt