Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Ser att "någon" planerat inför dagen... Ähum, host... http://www.bodycontact.com/kontaktannon … s-ikv%E4ll

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Hmm, högst tveksam till att det är Bleppe som har skrivit... Det står nämligen inte ett ord om vare sig felching, snowballing, bajsutlösningar, käck gaymusik, SHÖMK, snurrepiller eller alkohol.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Inte han som skirivit annonsen men du kan ge dig fäeen på att han svarat alla tre gångerna.

Tjillepitten

6,054

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah! Hi-hi! Aivan/rolleyes

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Hmm... http://www.bodycontact.com/kontaktannon … %E5r-still

Tjillepitten

6,056

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Kryptiskt men upphetsande.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Lät väldigt spännande och förföriskt jah! *Letar fram riset från i påskas*

Tjillepitten

6,058

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Är det månne från Scheikes egenodlade björkar?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Stämmer bra det min gode pervobög! Ett fint arv att vårda! Jag kan skicka några frön så kan du också plantera dig en fin björk.

Tjillepitten

6,060

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Tackarrrr! Ja dom ligger det mycket jopp bakom för att skapa den perfekta smisk-genetiken.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Det gör dä i sanning! Jag är lite besviken på att jag saknar förutsättningarna för att ha ett mustigt skägg som Herr Scheike hade.

Tjillepitten

6,062

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Hmm... Kanske kan odla skägg betydligt bättre någon annanstans då? Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jah i röven skulle ju funka. Är bara så svårt att "komma" åt att färga. Man vill ju ha grått rövskägg... Hmm, någon som kan hjälpa mig?

Tjillepitten

6,064

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Klart jag hjälper en håmopervobroder. Då ska vi se... Åååh hej!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bussföraren skrev:

Inte han som skirivit annonsen men du kan ge dig fäeen på att han svarat alla tre gångerna.

Ahaa. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Pfft, padel, ZOE, ghey vegan, tattare, pisskärring med färgat äckelhår och en inramad skitkorv... https://www.sverigesradio.se/artikel/ul … KnS2japfDw

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bussföraren skrev:

Pfft, padel, ZOE, ghey vegan, tattare, pisskärring med färgat äckelhår och en inramad skitkorv... https://www.sverigesradio.se/artikel/ul … KnS2japfDw

Aivan/rofl

Skaparen av Mortiscism.

6,068

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Här skulle man bo: https://maps.app.goo.gl/DT3P8G5kifeAyxHs6?g_st=ac

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jah, eller bada här: https://sv.wikipedia.org/wiki/Assman

Tjillepitten

6,070

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Jaah, jättehjärna! *stänker busigt på Bussis*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Ti-hi! Så busigt av dig håmo! Men nu ska jag ta med dig till en bondgård! https://bogsgard.se/

Tjillepitten

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Javisst ja, en gång i tiden så planerade man att en t-banelinje i Fjollträsk skulle dras till det området. Synd att stockholmarna inte fick t-banestationen "Bög", tänk vilka karlar som hade hängt på den stationen!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Bleppe skrev:

Här skulle man bo: https://maps.app.goo.gl/DT3P8G5kifeAyxHs6?g_st=ac

Hehu!
PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

6,074

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Default/ba

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Tråden för allmänt efterblifvna länktips

Mortimer Mus skrev:

Javisst ja, en gång i tiden så planerade man att en t-banelinje i Fjollträsk skulle dras till det området. Synd att stockholmarna inte fick t-banestationen "Bög", tänk vilka karlar som hade hängt på den stationen!

Mmm jah och det är väl där i trakten Kymlinge ligger också? Den lemsökta och övergivna T-stationen där "Silverpilen" åker förbi med bögspöken.

Tjillepitten