Sv: Dagens Ord: Sexualitetsingenjör

Beskrivning: En person som istället för att plugga på universitetet ser det som en möjlighet att utforska sin sexualitet. I ett virr varr av känslor och alkohol på sittningar och pubar provar sig sexualitetsingenjören fram till vad den vill ha och ska ta…

Thumbs up Thumbs down

Är det den här kursen Mortis pysslar med tro?

Tjillepitten

Det tror jag absolut att han gör...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Mmm, sexleksaker med ström i dessutom. Tänk dig ett elektriskt bondagekors. Ihopfällbart så man kan ta med det. Kan kopplas till både vägguttag och USB.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

Är det den här kursen Mortis pysslar med tro?

Stämmer bra det!
Enligt min statistik i excel gällande resultatet på sexualitetsformeln som jag har tagit fram så har jag 7 656 899 minuspoäng i sexualitet. Det betyder att jag måste idka samlag med 7 656 899 karlar för att bli hetero, vilket är näst intill omöjligt under en livstid som tur är. Efter att ha tagit sig an ett så stort antal kukar så slår sexualiteten slint, man blir så megahomo att man blir straight. Lite som att addera minus med minus så att säga.

Nästa vecka tar jag mig an den mycket komplicerade kursen "Position X" som går ut på att konstruera böghögar och viktig sexualinfrastruktur såsom SeX 2000.

Skaparen av Mortiscism.

Ojoj! Det låter cumplicerat, jag får ta fram min gamla (anal)kulram och börja räkna känner jag. Man vill ju inte vakna upp en dag och inse att man sugit sin sista gubbpung och vips blivit hetero?!!

Tjillepitten

Vips så har man laddat upp med mello-mys i soffan tillsammans med en frammis. *Brrr!* Aivan/scare

Skaparen av Mortiscism.

Vilken mardröm! Och så har man fått 4 äckliga "bonusbarn" på köpet. DAMP-Chenny, ADHD-Wilde, IF-Thindra och den könslöse Wilja. URK! HAIWAN! Man försvinner snabbt ut med dammsugarslangen i hopp om att ta sitt liv med hjälp av spermon men... DEN ÄR EN ZOE! Och i baksätet ligger ett padelracket... GAAAAH!!! Man försöker supah ihjäl sig men NEIN! I kylen står bara alkoholfria drycker såsom rosévin, KRAV-märkt cider och Nocco!

Tjillepitten

Man försöker då att köra ihjäl sig i ZOE:n, men den visar sig ha en hastighetsspärr på 45 knyck och startar inte ens om man inte är fastspänd. Man spänner fast sig och kör till systemet, men det är stängt eftersom att alkohol har blivit olagligt i hela EU. Man åker då till bygghandeln för att köpa ett rep och en pall, men det krävs tydligen en utbildning + licens för att få handla byggmaterial och rep i Sverige, o.s.v... Aivan/rofl

Skaparen av Mortiscism.

Precis. Arbete på "bög höjd" för bara stegen. En 40-timmarskurs som innehåller 10 timmar genusfrågor. Men innan det blir aktuellt måste man genomgå kursen om "säkra böglyft" på 55,8 timmar eftersom stegen väger över 5 kilo.

Kan som exempel ta något padel från Lemvärnet då det var aktuellt för Bussis. Då vi skulle runka ut i händelse av naturkatastrofer, eftersök av padelspelare m.m så efterfrågades det motorsågar för att kunna röja vägar från nedfallna träd etc. NEIN! För då skulle man genomlida en kurs på 5-6 timmar och det tänkte inte FM (FjollMakten) petala för inte.

Tjillepitten

https://outinjersey.net/empowering-care … ical-work/

Tjillepitten

An electrician job is a great hands-on career for members of the LGBTQ community who love tinkering and helping others.

Aha! "Tinkering" = Att pilla på folk. "Helping others" = Ge en "hjälpande hand".
Nå, tänk att "komma" hem till folk för att pilla dom i stjärtisen, dela ut handtrallor OCH få betalt!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah du får starta eget sädan Mortis. Men då måste du ha en sån där mysig skåpbil du vet.

Tjillepitten

Jaah! En rape-van!
Mmmh. Den ska vara rostig, ha mycket baktändning och låta högt som fäen! I princip det enda som ska fungera normalt är stereon. Sädan så ska jag köra sommardäck året runt, då kan jag sitta och dödsrunka bakom ratten under vinterhalvåret. Tänk det spännande illamåendet när man sladdar runt på motorvägen halvbakis med kuken i handen och med en kraftigt försämrad överlevnadschans på väg till nästa jobb. Samtidigt så dundrar Onkel Kånkel ur bögtalarna.

Skaparen av Mortiscism.

Mmm, eller om jag får "komma" med ett förslag? https://kvibergs.se/event/lotdetails/16 … -forsvaret

Tjillepitten

Ser lovande ut!

Skaparen av Mortiscism.

Jaah, jag tänker att skåpet blir en pervfekt bur för gimpar.

Tjillepitten

Gimp-å-Bordersnopp-automobilen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Lite ont om rost bara. Får väl slipa bort lite färg här å var och hälla på saltvatten. Eller kanske blanda lim med kopparpulver och smeta fast.

Skaparen av Mortiscism.