Tråd: Dagens Ord: Lavemang-Surprise

Beskrivning: Utlalas på franska
Man matar in penis i slakt tillstånd i ansu på en kamrat med hjälp av en tesked. Sedan kissar man. Personen som kissat lägger sig ner och kamraten sätter sig på huk över anskitet på den som ligger ner och släpper ut hela härligheten. Den som får tömningen i ansiktet blir nu överraskad över allt som kommer med.
- Lavemang-Surprise -

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Lavemang-Surprise

Haha! Fyfan vad vidrigt!

Thumbs up Thumbs down

xarion, det är okej, du är bland vänner, du kan erkänna att du drömmer om en sådan surprise varje natt Aivan/wink

Thumbs up Thumbs down

Oooojaa... vet inte om det finns nån här som kan hjälpa mig med det dock...
fast med tanke på samtalsämnena på det här forumet är det kanske inte dags att ge upp hoppet riktigt än?

Thumbs up Thumbs down

det tycker jag absolut inte att du ska göra

har vi några här i gemenskapen som är sugna på att ge xarion en lavemang-surprise?

Thumbs up Thumbs down

Jaaa lätt Aivan/biggrin ..  kan visa hur man gör det rätt Aivan/smile Har gort det några gånger men viste inte vad det hetter =/
Rätt kul och se deras ansikten sen. ^^

Thumbs up Thumbs down

Men på vilket sätt är det överraskande att få kiss och bajs i fejan om man nyss pissat in i kompisens röv och ber honom att huka sig över ens ansikte?

Den ena teorin jag har är att de som ägnar sig åt lavemag-surpise är så otroligt korkade att de blir överraskade över att det blöder när de hugger en kniv i låret på sig själva.

Den andra teorin är att hukaren är ålagd att äta överraskande saker (som t ex härsket kött och blåstång) de 48 timmarna före, i syfte att göra innehållet lite mer överraskande.

Thumbs up Thumbs down

Jag ställer upp direkt!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>