Sv: Här postar vi allt möjligt
Vad är det för fräsig pervo-radar du har Bleppe? Spanar den efter Pruttins fartyg lastade med ryska sjöbögar?
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 228 229 230 231 232 … 920 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Vad är det för fräsig pervo-radar du har Bleppe? Spanar den efter Pruttins fartyg lastade med ryska sjöbögar?
Det är en "Tantdar 3000" som spanar efter lömska kladdiga gamla tanter som har en tendens att straffa dom som har fredagsmys på andra dagar än fredagar. Fem misstänkta objekt syns just på den bilden.
Och vad säger du?!?!? Radar som spanar efter ryska sjöbögar?!?!?!?! Finns det också? *flämt*
Kolla grabbar vad jag hittade när jag var ute på spermobilfärd!
Bussföraren skrev:Vad är det för fräsig pervo-radar du har Bleppe? Spanar den efter Pruttins fartyg lastade med ryska sjöbögar?
Det är en "Tantdar 3000" som spanar efter lömska kladdiga gamla tanter som har en tendens att straffa dom som har fredagsmys på andra dagar än fredagar. Fem misstänkta objekt syns just på den bilden.
Och vad säger du?!?!? Radar som spanar efter ryska sjöbögar?!?!?!?! Finns det också? *flämt*
Japp men det verkar som den ryska bögflottan lämnat Östersjön tyvärr. Var väl ett resultat av att Svärjes HBTQ-pride militär intagit bögön Gotland.

Vill minnas att det beryktade Kalsongjägar-kompaniet var förlagda på just Gotland då när runkplikten fortfarande fanns.
Mmmmmm!
Ubåt är dock något som lockar.
Mhm... Brukar sommartid åka till Himpabadet och leka u-båt. Ryggsimmandes fäller jag upp mitt periskop...
Har du blivit torpederad någon gång då du lekt det?
Tyvärr inte men portad från badplatsen. Typiskt vaniljon att inte uppscatta historiska sjöslag m.m. Lämnade kvar några bruna sjunkbomber som hämnd.
Bra bra!
"Some things in here doesnt react to well to bajs Ryan" / Kaptenen Ramius från jakten på brun oktober.
Mums! En riktig skäggig sjöbög!
Verkligen! Och så stilig i sin uniform!
*ti-hi* Jaa-a!
Das(s) Boot är dock lite bättre, tyska sjöbögar som säkert smakar salt och tänk så trångt och mysigt de hade det i sin ubåt.

Hä en pra film dä.
Man borde varit på plats när U(rin) 137 körde på grund i Karlskrona. Kåta ryska sjöbögar som vi borde "tagit" till fånga.
...och lekt "good cop/bad cop" med i en fuktig BDSM-källare!
Upphetsande tanke! Vilken roll hade du velat spela? Stygg eller snäll ToF polis?
Snäll, för jag tror man får "ut" mer då...
Hmm... Jaaahhhh men då så, det innebär att jag är den elaka som pryglar upp fången till tonerna av Tusse innan snälla ToF Bleppe "kommer" in och tar över övergr.. förhöret.
A'psis! 
Sidor Föregående 1 … 228 229 230 231 232 … 920 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt