Sv: Här postar vi allt möjligt

Ehm. Eh. Ööh. Aivan/shok

Skaparen av Mortiscism.

15,702

Rähä! Default/bp

Behöfver det extra mycket idag för att få ner den där ådran som håller på att spricka i pannan p.g.a. alla ZOE-slan man träffat på denna dag.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

15,703

https://youtu.be/lz48Ffjil4Q?si=5fm1llKNlwg7twN5 BOOM-YAAH! Aivan/biggrin

15,704

https://www.blepp.se/f/fitto.png
Detta gick att byta mot sju Sju"komma"tvåor i affären bredvid TL på något mystiskt sätt... Aivan/neutral ?

15,705

Och klart som fan att man ska få ronka hemma framför sina fönster! Aivan/mad

https://nt.se/nyheter/norrkoping/artike … r/jvq21der

(gillar val av genrebild skarpt)

Klart som korvsperm att man bör runka i sina "fönster". Typiskt en frammis att lacka på en sädan sak. Som samhällspervborgare hade jag hjälpt till denne herre. Jag brunkar panta mina tomburkar på Stora CÖÖP i byn. Dom har en sädan fräsig apparatur som omvandlar mina "lik" till en papperslapp likt din. Skillnaden mellan det lokala TL och CÖÖP här är att CÖÖP:s futuristiska apparatur häller man i tomsäcken i och sen gör den joppet åt mig. Det är brah då jag kan använda dötiden till att runka eller peta snorkråkor. När maskinen är klar kan man välja att ta ut sina pängar eller donera panten till några negrer i en skog. Jag tar mitt kvitto och omvandlar dessa till snus/långa Winston. Hade det stått att bidraget gick till Bögskogen på Himpa hade jag naturligtvis resonerat annorlunda.

Tjillepitten

15,707

P'sis! Närmaste ställe här är City Äckligt (Gross) i Käälmah som har en sådan maskin, vilken jag nyttjat flertalet gånger.

Brah, brah! I storstaden Norrpöking och i just Ingelsta finns dessa makapärer på två ställen. City Äckligt som har en maskin, nya Fitt-ICA Maxi på Blypungsgatan brevid det som brunkade vara ToF-glasis. Där finns två sädana framtidsmaskiner. Den vänstra i runkhytten brunkar jämt vara ur funktion fucktiskt. Bara det är ett tecken på att platzen är vaniljo, självfallet skall ett megaperv inte behöva störas av såna här petitesser. Ut med degen bara! Pissart nog så ligger pant-runkhuset INTE i anslutning till själva Fitt-ICA utan lääängst bort på porrkeringen. Fucktiskt true story, Mortis kan säkert bekräfta att sädant är fallet.

Tjillepitten

15,709

Ååååhå vad pervigt det låter! Nu vill jag ju genast åka på en pervo-gaydad-tur till NP!

Låt mig och Mortis gayda dig runkt när du har vägarna förbi nästa gång vetja! Naturligtvis blir det ZR och Himpa-fältet. Men Norrpöking har så mycket mer att ge, speciellt Ingelsta. Vi kan ju även ta en tur genom Hascheby och Inavelstad när mörkret fallit på och "knolla" de mörkermän vi ev. råkar se. Lite som ett safari och allt vi behöver är något ToF-igt samt bepansrat åkdon för den ultimata knulltur-upplevelsen i "orten": https://www.youtube.com/watch?v=geWvXRHzmqQ

Tjillepitten

15,711

Jo jag tackar jag!

Har inte provat Fitt-ICAs pantmaskin ännu, bru(n)kar istället hålla mig till maskinen inne på City Gross trots mitt starka hat mot alla EPA-slan och kastrullmongon som brukar härja på porrkeringen nattetid.

Skaparen av Mortiscism.

3 timmar och 40 minuter kvar tills Glasis öppnar... Jag borde "gått" dit redan igår innan stängning men försov mig. Vaknade runkt 20:00 igår kväll och insåg mitt misstag.

Tjillepitten

15,714

Då blir det dubbla ransoner idag hoppas jag?

Absolut blir det så jaah! Är ju snart NV igen med bögan på måndagnatt så här finns ingen tid att förlora!

Tjillepitten

15,716

Har KV/NV på måntag och ledig hälg. Men då jag tänkte köra skrevraket iförd läder så "kommer" tyvärr promillenivån att vara lite padel idag och imörra.

Jaah läder! Det gillar vi!

Tjillepitten

15,718

Jaah! Svettigt läder också... Mmmm... Aivan/wink

MHM! Förmodligen ser du ut som en sann ToF-biker, som hämtad ur en sån svartvit bild från Tom! Porr-snorbroms och pilotbrillor. *Flaffa*

Tjillepitten

15,720

Jaah, och Zardoz.

Sexigt värre!

Tjillepitten

15,722

Mhm!

Knappt 30 minuter kvar tills Glasis öppnar igen!!!

Tjillepitten

15,724

Jaaah! Hurraaaa! Du har väl närmre till Glasis än vad jag har tror jag...

Cirka 15 minuters "gång"av"stånd, med automobil runkt 5 minuter. Idag blir det automobil då jag har "gått" torrt större delen av helgen pga NV:n. Så om 20 minuter far jag iväg!

Tjillepitten