Sv: Här postar vi allt möjligt
Du är sååååååå på, min lille gosige Bussis...
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 386 387 388 389 390 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Du är sååååååå på, min lille gosige Bussis...
Cp-bylla typ Wallmans homogrill eller Norrpökings gayest ställe dvs Leons är the bajs! Iofs tjejor där också men då dessa platzer drar mer raggare och andra sexiga män så kan man stå ut. Feta pervogubbs kräfver rejäla matportioner jaaaah!
Jaaah! Måste testa Leon's...
Det tycker jag du skall göra Bleppe! Rattrunkare och raggare ihop med ToF-iga grovisar brunkar hålla till där.
Det bådar gott, jaaaaah!
Gilar körv...
Mhm, rejäla bamsingar i en tunnkuksrulle, kräksallad och givetvis 3,7 liter Pucko!
MMmmmmm, saaaatan vad GOTT det låter!!!
Jaaah och rejält jefla potatismos med en klick sperma i så den blir extra krämig! Eller är det tvärtom? En klick potatismos i krämig sperma?
Men Bleppe, besökte du inte Leons i somras? Hur kunde du missa det?! 
https://www.fittkramp.se/forum/viewtopi … 97#p103297
Nåja. Du kanske hade bråttom till Himpa? 
Eeeeh... Här var man igår jah...
Jo, jag hade bråttom till Himpa för att träffa "DadyBr62" från Darkside, Och hinna till Blypungsgatan innan stängning.
Rähähä! Och så sna... eeeuh... "köpte" man dubbel ranson idag på glasbanken tills morgondagen (eller i natt) då jag inte skall infinna mig på dagverksamheten förrän c:a 17:08 på måntag och brassa tungspermobil. Kvällsverksamheten borde det väl heta då? *flaffa*
OP.Andersson! De ä fanimej grejthöjta för pervs dä.
Mmh! DadyBr62 är en herre med smak!
Ja, då äre kvällsverksamhet!
Samlas ni hela kompaniet i givakt för gemensam vb-inspektion, eller är det bara att ge sig av ut i fält, inget knussel?
Det är strikt uppställning i relativt raka led medelst honnör som gäller! Sedan blir samtliga avköningsvälkomnade av gruppbefälet i kombination med vb-inspektion precis som du säger. Samt två daskningar om han anser att man varit extra dutti'...
Då var man på't igen jaah...
Nämen...
Inte ens på Skogsrunket eller Sweden Runk har jag gått upp kvart i sju på morgonen för att supa! 
Håhå jaja... Sprit torsdag-söndag och nu på kvällsverksamheten...

Du värkar ha det för/påspänt du Bleppe. Såg nog dit Gaymail om den tunga CP-trucken och all säd den kunde sluka! Får man homokillgissa på att en del af lasten "försvinner" på vägen?
Ojsan! Hade skickat ett sånt jaah. Noll minne utavf det. Ja, joo, några liter tar man juh med sig hem.
Hehehe... Vi joppar på samma nivå dvs, alla kunder "kommer" ju inte alltid hem så så att säga. Även om dom gör det så kanske något saknas, typ en anhörig, ett storpack Tena, kassen med bira, recepten från doktorn, hela pensionen och inte helt sällan deras påstådda värdighet.
Fick också detta gaymail! Själv undrar jag om det kan bli tvärt om, d.v.s. att man bidrar med lite säd ibland? Är det bra sug i slangen som ni har där bak? 
Bidrar själv med mycket vitamin B12. Visste ni förrhästen att det krävfs 2 liter säd för att kunna framställa en vuxen persons dagliga B12-behov?
Och visst är'e pra drag... Skaffa rejäl(are) hängpung kan man göra på tre sekunder!
Två liter? Det är väl ungefär vad man har producerat fram efter att ha sett en halv Åsa-Nissefilm. 
Själv har jag hört ryktet att om alla kineser fick snopporgasm samtidigt så skulle dessa kunna fylla en hel simbassäng tillsammans. Därför satte jag mig och gjorde lite beräkningar för några år sedan och insåg att det stämde. Gubbarna hade inte fyllt någon liten plaskdamm dessutom, snarare en officiell 50-meters OS-bassäng! 
Fast å andra sidan så har såna risnegrer små snoppar och pungar. Föreställ er en skara äkta hårdhomos av kåtaste slag som utförde samma sak! Centralpervobadet here we cum!!!
Jaa! Badhuset i Uppsala har fått konkurrens! 
Sidor Föregående 1 … 386 387 388 389 390 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt