20,851

Sv: Här postar vi allt möjligt

Ååååhåfyhetero! Det gör du rätt i. Själv blossade jag alltid röd M då det tjuvröktes. Dock viktigt då också att det skulle vara mjukpack, d.v.s. dom starkare. 9:50 kronor på Shell, Nybbet för ett 10-pack. Det var tajdär däää... Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Bussis får bli nya "Marlbögo Man"! Aivan/smile

...Men kostar ett paket cigg 74 spänn nu för tiden? Jesus Hitler! Finns det inga billigare alternativ? Aivan/sad

Skaparen av Mortiscism.

Jaah 74kr är rena fittrånet det också. Man kan ibland bli erbjuden att tjöpa smuggelcigg, typ 400-500 för en limpa. Men då ska man veta att dessa smakar fitta och vad man suger i sig är högst oklart. Mjukpack jaah, undrar vad fan som hände med dom? idag finns dom inte kvar mig veterligen. Minns att vi puffade på Bög-John Silver och Camel(toe) utan filter, jisses dom var det drag i. Nicco-kickarna var fan inte att leka med.

Tjillepitten

Och på tal om 10-pack så "gick" dessa på 13:50 när jag bögade röka, 1kr för en ask tändstickor och typ 5-6kr för en BIC-tändare. 2-3kr för en tattartändare typ Tokai som "gick" sönder efter någon dag. 21:50 för Marlbögo Håmo-Prince. 19:50 för Fula Blend och liknande cigg. Minns även ett tillfälle då man på en Shell-mack sålde ut padelcigg för 15kr asken. Det blevf nästan slagsmål då en idiot till cumrat hade snattat tre paket Blend, minns ej namnet på dessa men det var ett lila paket med minimalt med nikotin i. Meningslösa cigg var det, man kunde lika hjärna suttit med ett sugrör och låtsats att röka.

Tjillepitten

20,855

Ååh vilken karl! https://www.friatider.se/adolf-hitler-staller-upp-omval

Och vilket vackert namn! *RONK!*

Tjillepitten

20,857

Så här kan det "gå" när man inte får snatta sitt gottis ifred: https://youtube.com/shorts/Q45jSptWGEM? … mCGx03jk2q

Fan att man inte är Namibian! Jag vill åka till Ompundja och rösta på Hitler!

Skaparen av Mortiscism.

MMM!!! Yes mina herrar, vi flyttar från ZOE-Svärje så vi kan rösta på Herr Hitler! SIM HALL!

Tjillepitten

Hitler vann valet med 92 procent! Hurra för Hitler! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Grattis Adolf till segern!

Tjillepitten

20,862

https:///www.blepp.se/f/adolf.gif (Se så glad han är)

Jag är också glad för neger-Hitlers skull. KRA-LACK!

Tjillepitten

Hoppas att han kan få sina anhängare att ropa "Simhall!" och veva med högerarmarna! Tänk så lustigt det hade sett ut! Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

20,865

MEN FITTA DÅ VAD MYCKET JEFVLA "ERBJUDANDE" OM NEGER-FREDAG MAN FÅR DÅ!!!

Aivan/mad

Hillvede! Någon måste ha sålt min e-post till dessa slan som skickar ut dessa ointressanta mäjl.

Jag tycker vi borde ha "Brown friday". Utförsäljning av sprit, buttpluggar, laxermedel, QX-tidningar och VHS-porr från 80-talet.

Tjillepitten

20,867

Väl rutet Bussis!

Fortsätter här angående om Järna. Då när jag var där 1998 så såg det fortfarande ut som rena Nagasaki. För kanske 5 år sädan var jag där privat. Då såg man inte mycket av spåren mer än att man kunde hitta betongbitar från förrådet. På den vägen så låg det hur som helst flera förråd fram tills år 2000. Fanns mycket märkliga platzer vi hade som bevaknings-sexobjekt då, bl.a HC Slöddertälje som syns här, åtminstone vad som är kvar. Hade gett bort pungen för att få "komma" in: https://www.google.com/maps/@59.139257, … FQAw%3D%3D

Tjillepitten

20,869

Såg mycket inbjudande ut. Annars har jag denna inte så långt bort: https://maps.app.goo.gl/jxSLy8HwsrPWFgXP7 Aldrig k(n)ollat in, men det borde man ju göra tycker jag.

Hilvede! Det där såg upphetsande ut. Har aldrig hört om det alls men tackar för tipzet håmo!

Tjillepitten

20,871

Jaaah. Zee Germans tappade cumtrollen över denna stora hårda fallospjäs som sädan kraschade där den gjorde.

Undrar vem som var målet? Under denna perviod så sköt vi faktiskt ned ett antal flygplan från olika länder. Mången allierade bög-bombare valde även att nödlanda i Svedala efter sina bajsräder.

Tjillepitten

20,873

Aaahaa. Jag dom blev väl "skitnödiga" då dom mötte oss.

Ti-hi! Säkert. Inte tillräckligt för fitt-ryssarna som faktiskt bombade staden Stringnäs bl.a. Också något många inte vet mycket om.

Tjillepitten

20,875

Dessa är vad jag fitt panga med i Budapest. Jaaaah!

https://www.blepp.se/f/gunz.png

Där av ett .50 snipergevär...