Sv: Här postar vi allt möjligt
Ti-hi jaaah! Skola blifa skönt att åter"gå" till mitt gamla homolif.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt
Sidor Föregående 1 … 319 320 321 322 323 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ti-hi jaaah! Skola blifa skönt att åter"gå" till mitt gamla homolif.
Låter skööönt. Ja jag börjar ju också med mitt på måndag.
Orent och och oskööön jaaaah! Gay-army style! Allt utom Fake-taxi kan jag säga äfen om det gloryholet "stod" öppet också.
Skulle gärna vilja åka i en sådan buss med dig bakom ratten.
Är du snäll kan du få sitta i knät hos mig och dra i växelspaken...
Jaaaaah!
Och klämma på tutan också kanske?
Chips-tut(t)an jaaah och kulpåsen...
Åh wow vilken utrustning du har i bussen!
Minus för alkoholistlåset bara. Att arbeita med "folk" i såna yrken borde kräva en porr-mille på runt 2,3 anser jag. Men visst de nerkissade sätena får bli ett substitut. Att köra Fake-taxi igen erbjuder "knollare" både som arbetsgivare och kunder. Kan låta vaniljo men dit vill jag inte "komma" igen. Är för gammal för att brottas med "brushor", transor och käfta idag.
Jaaaah! Bättre att lägga energin på att supa och runka istället.
Vilket man kunde göra i Fake-taxin back in gays. Gilf, grandpas I Like to Fist, groggluder m.fl.
Myyysigt!
Kan man tänka sig att du var rätt dynamisk vad det gällde olika betalningsmedel då monopolpängah saknades?
Alternativa betalningsmetoder före"kom" jaaah. Bäst var Micro-mannen som ville blåsa mig på 500 monopolpengar. Då hade Bussis redan innan skiftet påbögats tjafsat med sin quinna och "gick" till jobbet. I en pundarkvart söder om Norrpöking brann det till och Bussis slet med sig vaniljopundarens microugn som betalning.
Oh jesusfistus!
Dä va pra gjort!
Jaaah det var tider det. Runkt 2005-2006. Slogs ungefär samma tid med en ToF-biker om betalningen i Homo-Haga. ToF-bikern gav med sig då Bussis kan vara väldigt öfertygande i sitt sätt att han ville ha 150 monopolpengar. En numera vaniljo ToF-biker vart mer samlagsvillig och erbjöd Bussis en hel flyttlåda DVD-filmer. Jag borde tagit lådan som dricks men efter viss förfistning gav ToF-bikern mig ett Swettbank-kort. Saken var (ut)löst.
Jaaah! Bikers och truckers gillar vi! Mmmmm!
Jag tror att du hade uppscattat ett Fake-taxi leg under vaniljo-tiden Bleppe. Med en vilja af att fista folk äfen om de flesta fistningarna landade i utslagna tänder så var det en homoerotisk epok som tyvärr "gick" i graven. Idag är det bara "knollare" som kör Fake-taxi och har "knollare" som kunder tyvärr.
Det lät som något för mig, jaaaah! Det är "knollfritt" där jag börjar på måndag kan jag berätta. Det är bra för Bleppes psykiska hälsa.
Du hade passat som dildon i röven kan jag lova. Men brah att det är "knollfritt" på din nya DV, det har jag inte på min de spermobilburna uppscattar att inte behöfa tolk då de åker CP-minibuss.
Dildoooooo... Mmmmmmh!
- Precis!
Jaaah! På den gamla den gamla kåta tiden hade vi även Cum-radio i bilarna. Mycket brah för att påkalla kåthet eller varna andra Cumrater för ToF-pålis osv.
Mmmmm! Kan tänka mig att det var så här då: https://youtu.be/P6wH0VNZFMc
Nja mer som ToF som detta även om vi inte var Homotrunkers: https://www.youtube.com/watch?v=Sd5ZLJWQmss
Kan bara fantisera om vad den där gummiankan användes till när det var rast eller nattvila.
"Taco town", dvs man närmar sig Nörrpöking söderfrån... "5-50" i det efterblifna Linpöking, i Norrpöking är det mer ToF, T88 följt af platz de hästsvansade ludren "står" på.
Sidor Föregående 1 … 319 320 321 322 323 … 914 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Här postar vi allt möjligt