11,226

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser...

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

11,229

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser i runkbås 4 på US-Video...

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser i runkbås 4 på US-Video och doften av kvarglömda y-frontskalsonger...

Thumbs up Thumbs down

11,231

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser i runkbås 4 på US-Video och doften av kvarglömda y-frontskalsonger luften fyller, ack ja min...

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser i runkbås 4 på US-Video och doften av kvarglömda y-frontskalsonger luften fyller, ack ja min längtan efter den mjukmosiga frälsningens...

Thumbs up Thumbs down

Den bruna dagen.

Under blött täcke i hyresettans dunkel, en känsla i tarmkanalerna om svunna tider minner, då krystandet sved likt en torkad Bhut Jolokia under narig förhud. Nu kommer det, men toaletten så fjärran iväg, säg vad man gör när det bruna guldet rinner som en kärleksgeiser i runkbås 4 på US-Video och doften av kvarglömda y-frontskalsonger luften fyller, ack ja min längtan efter den mjukmosiga frälsningens underverk. Fista hårt och svårt!

NYeheghlfschk.

Skaparen av Mortiscism.

11,234

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär...

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är...

Skaparen av Mortiscism.

11,236

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande...

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna...

Skaparen av Mortiscism.

11,238

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr...

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning...

Thumbs up Thumbs down

11,240

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning så brutal, snowballing med mongolida...

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning så brutal, snowballing med mongolida strokepatienter jag spenderar tid med...

Skaparen av Mortiscism.

11,242

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning så brutal, snowballing med mongolida strokepatienter jag spenderar tid med, kuken står, motorn går, heja...

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning så brutal, snowballing med mongolida strokepatienter jag spenderar tid med, kuken står, motorn går, heja Gunde när han runkar i...

Skaparen av Mortiscism.

11,244

Snön faller.

Bajsutlösningar i gosstrosornas spermatiserade sfär, ty uti kylans mörker är allt bajs svart, kuksåsens aids-doftande kladd jag säljer till kebabrestaurangerna mot haschish och turkisk bögporr blandad med himmelens iskalla sädesutlösning så brutal, snowballing med mongolida strokepatienter jag spenderar tid med, kuken står, motorn går, heja Gunde när han runkar i den nyfallda snön så vit.

NNNYH!

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned...

Skaparen av Mortiscism.

11,246

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned i tid och rum, existentiella...

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned i tid och rum, existentiella frågor söker svar som förhudens..

Thumbs up Thumbs down

11,248

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned i tid och rum, existentiella frågor söker svar som förhudens trånghet och pungens svettdoftande kladd...

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned i tid och rum, existentiella frågor söker svar som förhudens trånghet och pungens svettdoftande kladd som känslan av spegelns rinnande...

Thumbs up Thumbs down

11,250

Hissonanisten.

Jag färdas upp och ned i tid och rum, existentiella frågor söker svar som förhudens trånghet och pungens svettdoftande kladd som känslan av spegelns rinnande avbildning, skvalmusik och blöt golvmatta...