Sv: Dagens Ord: Bök

Beskrivning: Läggning för man , som vare sig är hetero eller bög eller bi .För Böken duger samtliga hålrum att stoppa in sin slempinne , och böka runt ett tag

Thumbs up Thumbs down

Jag får nog erkänna att det lever en liten bök i mig.

Tjillepitten

Hade nästan glömt av den finska böken. "Harit soppa jaah äää bök": https://www.youtube.com/watch?v=ku1J6U71jBA

Tjillepitten

Hähä, "kom" också å tänka på den. Pervopati strikes again!

Skaparen av Mortiscism.

Låter gott.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Blir det en varm sommar så finns alltid: https://www.naturkartan.se/sv/ostergotl … e-objekt-2

Tjillepitten

Där har man varit och bökat sig några gånger i sin pungdom.

Skaparen av Mortiscism.

Sjön suger. Det är därför jag badar naken.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Helst ska det vara gott om sjögräs som smeker stjärt och pung medans man plaskar i sina armpuffar. På ena bilden syntes omklädningsrum... Med en hålsåg så kan badplatzen snart bli känd för sitt bökande.

Tjillepitten

Bussföraren skrev:

På ena bilden syntes omklädningsrum... Med en hålsåg så kan badplatzen snart bli känd för sitt bökande.

Rätta takter!
Det lär inte dröja länge innan kvinnor och barn plötsligt håller sig borta därifrån, och självklart så kommer någon skojare snart att måla över varje "K" med ett "G" på varenda "Böksjön"-skylt. Värdet på de intilliggande husen kommer snabbt att sjunka i värde. Rika, ensamma och äldre herrar köper dock snabbt dessa lyor, river husen och bygger arkitektritade jättekåkar på tomterna. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Mhm! Och vilka planer du målar upp Mortis! "Bögsjön" blir en utmanare till Himpa förutspår jag. Pervoriket breder ut sig för var dag som "går"!

Tjillepitten

Yepp, ännu en cumcurrent längst med E4:an. Det blir inte lätt för alla truckers, hantverkare och rattrunkare som måste välja mellan Bögsjön, Himpa och Herrbeta!

Skaparen av Mortiscism.

Österbögland lär bli det håmotätaste landskapet i hela Svärje! OX skriver om ställena i en sommarspecial garanterat! "Hit ska du resa för att få kuk" QX har listan!

Tjillepitten

Så sant. Och för att inte tala om Ingelsta! Herrar kan stanna till där för att besöka glasis, Cricle Gay och ta en biltemakörv samtidigt som dom försöker bestämma sig. Kanske att man gör ett inlägg på bodycumtakt i förväg? Typ:

"Hejsan! Befinner mig i ToF-Ingelsta idag run(k)t klockan 14:00 till 15:30 och möter gärna upp någon likasinnad karl, twink, bear eller daddy att busa med. Jag tänkte besöka Bögsjön, Himpa eller Herrbeta, men har väldigt svårt för att bestämma mig. Cumtakta mig om du vill ha en skön upplevelse. Jag skjutsar dig i min spermobil, bjuder på kuk och alla tänkbara drycker!" -Bigdaddy56

Skaparen av Mortiscism.

Jaah Ingelsta är ju själva navet i pervovärlden. "Ingelsta platzen där håmoäventyret börjar"! Ingelstas maskot Inge däremot borde bytas ut mot en hårig pungkula tycker jag. Inge: https://ingelstashopping.se/inge/

Tjillepitten