Sv: Var fan är jag?

Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara

Hmm, själv hade jag nog valt det sista alternativet fucktiskt. Det står nämligen inte hur länge man måste befinna sig inne på frälsis.
Bara att gå in, vända i entrén, kanske "råka" välta någonting på väg ut och sedan brassa iväg mot glasis. 

Esplanaden/Södra Vägen, Käälmah.
JJjjaaahh!
Dessa korsningar med räls-spermobilväg är sällsynta i Norrpöking. Det fanns en korsning i Ingelsta (industrispår) förr, (tror att jag har sett ett enda tåg passera där för skitlänge sedan), men dessa asfalterades öfver. Samma sak med spåren som fanns över hamnbron som man kunde använda som ful-genväg med spermobilen om det exempelvis brann i byxan.
Jaaah! Här i Nybbet rev dom bort rälsen vid Fjantum (Mitt-emot Glasis...) för några dagar sädan... Gammalt industrispår som indelade/indelar deras porrkering i två delar. Runka Göögle Mupps......
Åh.
Saknar spåren här ibland. Det var fett när man stod och väntade vid rödljusen på hamnbron och plötsligt blev "omkörd" av ett stort jävla tåg!
Lät mycket upphetsande det Mortis!
Var fan är jag?
Teglgårdstræde 3, Köpenhamn, Danmark:

Vilket trevfligt ställe du tittar ut från Bleppe: https://www.visitcopenhagen.com/copenha … -gdk655907
Teglgårdstræde 3, Köpenhamn, Danmark:
Jääääääääeh! Rett før helvede! Och vad är det Bjögga pratar om?
? Hmmm... *altavista* *knatter knatter på det fekaliserade tangentbordet* *sök* *snurr snurr snurr* *FLÄMT!* 
Vilket trevfligt ställe du tittar ut från Bleppe:
Ti-hi! Visst dä! Många långsmala røde pølser blir'e! 
Var fan är jag?
Linnéasjön, Strandvägen Nybro:

Rhähähä! Rrrrrätt.
Campingvägen 2, Himmelstalund, Norrpöking.
https://maps.app.goo.gl/fssNuT9ysaRW9xkW6?g_st=ac
Har inte tillgång till 5150:n just nu, så bild "kommer" senare.
Flaffa! Så lägligt du har porrkerat Mortis, där vid masten brunkar en del herrar sitta och runka i sina bilar.
Campingvägen 2, Himmelstalund, Norrpöking.
https://maps.app.goo.gl/fssNuT9ysaRW9xkW6?g_st=ac
Har inte tillgång till 5150:n just nu, så bild "kommer" senare.
Rrrrättöh!
Kanske du kan pimpa min stuln-... Öh, "införskaffade" Fistarhedenvilla när du ändå är igång? Den ser så trist och vaniljo ut.
Kanske ett dansgolv på taket där det dansar en massa daddybears och läderbögar? 
Flaffa! Så lägligt du har porrkerat Mortis, där vid masten brunkar en del herrar sitta och runka i sina bilar.
Då ska man självfallet ge en hjälpande hand till en herre i nöd!
Klart jag pimpar den! 
Typ så?
Känner nu att jag borde tatt' i lite mera... 

Var fan är jag?
Hannekes Boom
Dijksgracht 4, 1019 BS, Pervsterdam.

Rrrrrrrräääättttt!!!
Fan, du Är verkligen överjävlig på detta! 
Sidor Föregående 1 … 39 40 41 42 43 … 50 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Var fan är jag?