Sv: Bögah!
Ja usch ja. 
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Bögah!
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Ja usch ja. 
Nu wil ik... Boegaah!
Inte fått nog av Pervsterdams gayhoror och poffertjes? 
Bögah!
Rähähääh! Nej! Svårt att glömma. Ack jaah! 
Bögah jaaah! Nu du...
Bögah?
Bögaaaah
Nu du, din lille gynnare där! Hihihihiiiih! *DUNK DUNK DUNK*
Ooh jäääääh! 
Hä va ena tjusiger målning di dära! Gjord bredvid E4:an vid Ingelsta i vidvinkel antar jag? 
Ooh jäääääh!
Hä va ena tjusiger målning di dära! Gjord bredvid E4:an vid Ingelsta i vidvinkel antar jag?
Oh jää! Skulle vara en syn å se den så fort man rullar förbi Norrpöking! Gärna i närheten av Himpa.
Kan du inte måla en sädan på Mirum i Hascheby?
Låter som en bra idé!
Eftersom att det är pridemånad så "kommer" folk som vill tvätta bort målningen att stämplas som "homofobfacister", så målningen lär få vara kvar. 
Brah tänkt där Mortis! Just i Hascheby där mångfalden frodas borde ju en sädan målning bara leda till mera kärlek och förståelse kan jag tro...
Jaa!
Man kanske kan måla Jesus och Muhammed som idkar gemytligt samkväm också för att göra budskapet ännu tydligare?
Det tycker jag låter som en utmärkt idé! I bakgrunden värms deras nakna kroppar av en böghög brinnande "Gröna böcker". Jag tror Haiwaneserna skulle uppscatta det hela väldigt mycket. En sån målning visar värkligen att man är väl"kommen" i Swedistan!
Jaa!
Man kanske kan måla Jesus och Muhammed som idkar gemytligt samkväm också för att göra budskapet ännu tydligare?
JA JA JJJAAAA!!!
Bögah bögah bögah bögah bort din sura min...
Vi har samlats här idag för att be för vår broder Bleppe! Han äro till sinnet sjuklig! Vi måste genom Guds ord råda bot på hans mörka tankar genom bön och genom att erkänna våra synder inför Den Heliges Ande! Låt oss-...
...BÖGAH!?
Mmm, jaaah!
Nnnnu jjjefvlar bögahr jag er! *flaffa flaffa flaffa*
Nu du, din lille buspöjk där... 
Bögah?! BÖGAH! *Visar upp en ärrad krater.*
Nu ni... BÖGAH! 
Sidor Föregående 1 … 8 9 10 11 12 … 22 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Bögah!