Tråd: Modetråden

Här diskuterar vi allt som har med moderelaterade produkter för käcka pervs att göra.

Om ni tvingades välja mellan märkena Böge Samling och Björn Bög, vilket skulle ni välja och varför? Aivan/smile

PunBB bbcode test

Själv väljer jag nog Björn Bög.
Det är nämligen mycket upphetsande att se sig själv i spegeln när man får bajsutlösning samtidigt som man bär Björn Bögs gosstrosor. Björn Bög-väskorna är dessutom rymliga, och därför ypperliga att samla fekalier i.
Jag tycker att Böge Samlings grejer inte har lika mycket klass, och känns lite "garderobshomo" från och till med vissa produkter. Böge Samlings syntetiska bajs är dessutom så långt ifrån "the real deal" som man kan komma. (Sedan vet ju alla redan att syntetiskt är skapligt vaniljhetero.)

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Ooh vilket käckt initiativ till tråd! *fv* *flaffa*

Väljer också BB. då det bara är deras allra största boxermodell som preciiiis går på över min vb och då skapar ett mycket åtsittande men sportigt slim-fit utseende på mig i profil.

*pffh* Böge är ju typ Stockholm Prideparad 2019! *Zzz* Kan dock erkänna att jag under några år använde BS "Eau de Punglogne - Ishockey-Susp. Edition" som hade en doft jag kände igen och kände mig både trygg och nöjd med. Denna produkt var vid denna tidpunkt inte alls lika syntetisk som nästan alla utav deras produkter är idag, utan var verkligen äkta.

https://xam.nu/f/bogberry.png
Själv är jag lite svag för Bögberry på klädfronten.

https://xam.nu/f/hugo.png
Ska man ut och klubba tycker jag den här doften från Hugo Bög brukar fungera fin-fint.

https://xam.nu/f/herm2.png
...och då är även en bögslunga från Herpès ett bra och chict komplement.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Flaffa! Aivan/smile

Ja, Bögberry och Hugo Bög brukar ha några ess i vb-fliken som man säger.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Hej o kladdige mode-orakel.

Kan du rekommendera mig någon ny flashig stil som jag kan glida ut och möta världen med sen till våren?

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

De fashionabla distrikten i Pervsterdam förutspår att läder och nät blir den heta trenden under den kommande våren.
Se bara de inbjudande och praktiska läderbyxorna från Fjällröven. Duger både till skidbacken under sportlovet, såväl som i kassan på systembolaget. Böglioli har dessutom släppt en ny, läcker kollektion som inte heller är fy skam. Rekommenderas! Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Oh la laaaa! Ser verkligen luftigt och supertrendigt ut. Folket i vitt på PIVA har sagt att jag ska ha just mera luftiga kläder p.g.a. att mina gråa mjukisbyxor smiter åt för mycket runt vuxenblöjan och skapar dessa festliga bölder där nere, så detta tips var ju precis vad jag behövde. Tack snälla du. *kladdkram*

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Inga problem! *Viftar med snabelkabeln.*

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Hej Mr. Mode-orakel.

Vilken färg och typ av vuxenblöja passar bäst om man ska gå på bröllop mellan två *brrrr* vaniljheteros i en gammal hederlig svensk kyrka år 2020? Är det typ "Up&Go", nätbyxemodell eller allt-i-ett som gäller?

/Kladdkram, Bleppisen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Då vill jag slå ett slag för sumo-modellen från Perv Performance, som är väldigt stilig och unik.
PunBB bbcode test
Annars duger alltid en vb från klassiska Runkvik.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

En sumo får det bli! Bara lite rädd att det är jag som kommer bli festens mittpung(t) och inte brudparet. Aivan/wink

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Hehe, lätt hänt med sådan stilig klädsel! Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Jominsannnnn...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Tips på strandmode 2020 mottages tacksamt.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Själv tänkte jag köra all in på läderstring från Grina Trikåt denna sommar. Mycket stiligt.
PunBB bbcode test
Annars kan man klä av den och glassa runt på stranden endast iförd ett par cowboyboots och ingenting annat.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Tips på kläder att glassa runt på campingar i under den kommande coronasemestern?

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Ska be kusin Bleppeé som bor i klädmode-meckat Paris att svara på den frågan om c:a 8 timmar fr.o.m. nu när han kommit hem från nattpasset som baguette-testare och hunnit börja dricka sin morgon-Pernod framför lé kompjuteér. Aivan/rolleyes

Han har stenkoll på detta serrö!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Rajdiraaaaáj... *gorgée gorgée gorgée* Santé!

Mon Dieu, quel merveilleux pour aider. Cette année, le costume de manteau doublé de latex en quadruple couches de ouate, col en fourrure et bling-bling-vb intégré s'applique sur la plage. Les couleurs et les marques populaires sont le pourpre, le rose sida et le brun bs-6 de Spermucci, Ynfes Saint-Bengtssoñ et Gay-Janne Versace, entre autres.

Bien sûr, le vrai lion de la mode combine cela avec un chapeau de proue haut fécal pour montrer un peu plus. Cette combinaison que je conduis alternativement entre mon maillot de bain pour homme à rayures rouges / blanches de 1921 avec la moustache lâche associée et le plug anal intégré et pense que c'est si beau.

Félicitations à mon ami pervers!

/Bleppeé https://xam.nu/f/franskahomoflaggan.gif

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Översättning:

Rajdiraaaaaj... *klunk klunk klunk* Skål!

Herre gud vad härligt att få hjälpa till. I år är det latexbeklädd frackkostym i fyrdubbla lager vadmal, pälskrage och med ihopbyggd bling-bling-vb som gäller på stranden. Populära färger och märken är knasgrönt, aids-rosa och bs-6-brunt från Spermucci, Ynfes Saint-Bengtssoñ och Gay-Janne Versace, bland annat.

Dom riktiga modelejonen kombinerar givetvis detta med en fekaliserad högböghatt för att visa upp sig lite extra. Denna kombination kör jag själv växelvis mellan min röd/vitrandiga mansbaddräkt från 1921 med tillhörande lösmustasch och inbyggda buttplug och tycker det är så härligt så.

Lycka till min pervige vän!

/Bleppeé https://xam.nu/f/franskahomoflaggan.gif

Ooh la laaa...

Sv: Modetråden

Jisses, det där lät både dyrt och alldeles för varmt för mig, men ack så tjusigt. Aivan/hmm
Fekaliserad högböghatt med mansbaddräkt, lösmustasch och buttplug lät dock som någonting för mig! Aivan/blum
...Och strandmodet har jag ju redan postat här (se inlägg #14).

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Vi skulle göra succé om bara du och jag började lira pervyboll på stranden helt allena... På 2 minuter skulle vi vara ett helt pervogäng!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Ja jisses, en hel busslast med herrar iförda speedos, string, eller ingenting alls förutom cowboyboots! Flaffa! Aivan/blum

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

https://xam.nu/f/ghey.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Kombinerad vb och overall i rosa långhårig och spermatiserad jakpäls är väldigt poppis nu hösten/vintern 2020.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Verkligen! Speciellt från Perv Performance och Runk Lauren.

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Modetråden

Bland topp-5 bästa märkena, jö.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Modetråden

Hej experten!

Fungerar ljusblå vuxenblöja, ljusgrå kavaj och svart cylinderhatt (enbart) bra ihop på ett dop i kyrkan?

/Kladdkjam, Bleppsingen.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>