Tråd: Dagens Ord: Brunöga
Beskrivning: Omskrivning av analöppningen
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Brunöga
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Schack är både roligt och skönt.
Anyone for chess, eh?
Butt-chess oh yes... inspirationen flödar
Så här fint fredagsklädd har jag varit hela dagen: 

Men gud sicken fin läderkeps. Fredagskepsen på svaj, men är det spermafläckar på tapeten måntro?
Tack tack!
Ja det är spermafläckar, och som jag lyckat få att efterlikna växtblad. Var lite teknik med att få till'att, men det gick.
aha, dom gamla husmorsknepen. Vill minnas min farmor också dekorerade vardagsrummet på detta sätt.
Ja, det är det. Hela jag är rosa.
Men Bleppe vad är det du har på kepsen? tycker det ser ut som två läderbögar som kivas?
Åh, det är bara mina små husbögar som kivas om vem som ska böga vem.
Aha är det dom som kommer fram på Bögaftonen och delar ut bögklappar? En del pratar ju m bögar på loftet..
Undrat en sak, Ostis... Vart ligger Smörgåslandet som du kommer ifrån, eller vad är det? 
Bleppis: är inte helt säker men tror det ligger söderut, nära det Stora läderbögriket. Staffan Westerberg gjorde ett barnprogram om det en gång på 70 talet, Vilse i smörgåslandet, men det blev refuserat av TV1. Det finns en skyddad verkstad här också. Här växer goa smörgåsar på träden, gurksmörgåsträd, pastejsmörgåsträd och vanliga ostsmörgåsträd. Det finns skinkmacksbuskar också och ett och annat analt gangbang i dessa buskar. sä är det... 
Så bra. Då vet jag det. Besök i pastejköket är ju bäst.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Brunöga