Tråd: Dagens Ord: kålrotssyndromet

Beskrivning: Företeelsen att ha en snopp som får en att ställa sig frågan om snoppar är lika kålrötter eller om kålrötter är lika snoppar.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: kålrotssyndromet

Pojkar har en penis. Flickor har en slida. Själv har jag något mitt emellan.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Tännsjö är inte att leka med. Efter en lång filosofisk disskusion med honom för en tid sedan fick han mig att inse att perversiteten måste ses ure ett individuellt perspektiv och varje pervesion måste bedömmas från fall till fall.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Så sant så sant! Men om man tar hänsyn till den prestrukturella koefficientsfördelarkvasen och ISO 9001, så är den filosofiska kvarken äro ju av ekumeniskt tamburin-intresse.

Det håller jag helt med om men man måste också se det ur ett poststrukturellt perspektiv där individens pervesion speglar den samhällsordning som det ekumeniska taburinmetastasen ger uttryck för. I den metafilosofiska diskursen är perversionen inte fulländad förrän Rabiesgrävling kan visa den breda urvalsprocessen.

Thumbs up Thumbs down

Mmmhmm... mmm... *puffar på en pipa med såpa/kiss, blåser bubblor och försöker se intellektuell ut sittandes i öronlappsfåtöljen* Intressant!

http://i51.tinypic.com/zvbdkk.gif Men du... Tror du inte det kan vara som så att tamburinmetastasen borde tas för en släng av emetofilism blandad med BNP'ts totalitära excerpt. Dock bör man i detta läge överväga om den Sengalesiska albansmegman förefaller kverulera över ett fullständigt onomatopoetisk konglomerat, eller om det bara är kuken?

*pillar lite på dom små runda glasögonen med flaskbottenlinser och kliar lätt i låtsaspipskägget medan jag rättar till  flugan och den slitna bruna manchesterkostym med armbågslappar*. Broder, den sengalesiska albansmegman ÄR det uttryck för människans längtan efter det oförutsagda. Du kunde inte corpulera en mer koherent metastas för nihilismen. Jag tror också det är kuken, men det är en filatropogen utsaga enligt mitt menande.

Thumbs up Thumbs down

Oj! Nu kom det något blött därnere...

Nietzsches estetiska kultur tror jag inte kan ersätta den kristna självuppoffringen då detta ger sig till uttryck i din nerkissade vuxeblöja. Eller med andra ord: Also spritzen Zarathustra.

Thumbs up Thumbs down

Så lingvistisk du är, Ostis! Jag kan bara några få grundläggande tyska ord: Hallo, bumsen, spritze, kosten, bier, wurst, dank. Men det brukar jag klara mig på då jag besöker das vaterland.

här kommer några till: schlangen, gross, geschwullen, pervertieren....

Thumbs up Thumbs down

Aivan/smile

...vill man klara sig undan smidigt när man kommer till das Reich kan man vara frågande säga "Veronica Moser?"

Thumbs up Thumbs down

Vveroooonicaaaa... Mooooseer... *scratchle scratchle* Så då! Då var det antecknat. Så hjälpsamt av dig. Testat det själv?

Bara i rent studiesyfte.

Thumbs up Thumbs down

Ok. Ska testas så fort jag rullat på färjan i Rødby nästa gång. *flaffa flaffa* Aivan/smile