Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Arbetslös.

Stämplar varje dag, runkar, drar, sprutar på tv:ns svartvita skärm, ALU, plusjobb, fas 3 och hemodlat SHÖMK, det är det ljuva livet. Inga bekymmer, inga besvär. Ut och klottra "KUK" pissa i trappan, snatta folköl, tamponger och gem, sperman genast rinner i runkbåsets dunkla sken..

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

3,552

Arbetslös.

Stämplar varje dag, runkar, drar, sprutar på tv:ns svartvita skärm, ALU, plusjobb, fas 3 och hemodlat SHÖMK, det är det ljuva livet. Inga bekymmer, inga besvär. Ut och klottra "KUK" pissa i trappan, snatta folköl, tamponger och gem, sperman genast rinner i runkbåsets dunkla sken. Ett runk. Sedan till pizzerian...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Arbetslös.

Stämplar varje dag, runkar, drar, sprutar på tv:ns svartvita skärm, ALU, plusjobb, fas 3 och hemodlat SHÖMK, det är det ljuva livet. Inga bekymmer, inga besvär. Ut och klottra "KUK" pissa i trappan, snatta folköl, tamponger och gem, sperman genast rinner i runkbåsets dunkla sken. Ett runk. Sedan till pizzerian, spelautomaten lockar dom sista surt....

Thumbs up Thumbs down

3,554

Arbetslös.

Stämplar varje dag, runkar, drar, sprutar på tv:ns svartvita skärm, ALU, plusjobb, fas 3 och hemodlat SHÖMK, det är det ljuva livet. Inga bekymmer, inga besvär. Ut och klottra "KUK" pissa i trappan, snatta folköl, tamponger och gem, sperman genast rinner i runkbåsets dunkla sken. Ett runk. Sedan till pizzerian, spelautomaten lockar dom sista surt förvärvade slantarna. En fyra Fernet...

Arbetslös.

Stämplar varje dag, runkar, drar, sprutar på tv:ns svartvita skärm, ALU, plusjobb, fas 3 och hemodlat SHÖMK, det är det ljuva livet. Inga bekymmer, inga besvär. Ut och klottra "KUK" pissa i trappan, snatta folköl, tamponger och gem, sperman genast rinner i runkbåsets dunkla sken. Ett runk. Sedan till pizzerian, spelautomaten lockar dom sista surt förvärvade slantarna. En fyra Fernet, sen är kvällen räddad.

http://xam.nu/f/bajskukenifittan.jpg

Ny.

Thumbs up Thumbs down

3,556

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen...

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen...

Thumbs up Thumbs down

3,558

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken...

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår..

Thumbs up Thumbs down

3,560

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut...

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när...

Thumbs up Thumbs down

3,562

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när chefen borta är. Sexuella trakasserier. ..

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när chefen borta är. Sexuella trakasserier gör mig till kung, kollegorna...

Thumbs up Thumbs down

3,564

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när chefen borta är. Sexuella trakasserier gör mig till kung, kollegorna mig konstigt undviker,  röker holk...

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när chefen borta är. Sexuella trakasserier gör mig till kung, kollegorna mig konstigt undviker,  röker holk, sjunger Bellman, lever livet, doftar...

Thumbs up Thumbs down

3,566

Nyanställd.

Nervositet. En klunk whisky susen i bägge ben, ojdå, sen flaskan tom. Byxor ner, kuken ut mellan lagerhyllornas dunkla vrår, kunderna kommer liksom jag, spermasprut, lunchrast, fika och maskning när chefen borta är. Sexuella trakasserier gör mig till kung, kollegorna mig konstigt undviker,  röker holk, sjunger Bellman, lever livet, doftar kiss och svett. Klockan 16, nu hemgång.

Nyy.

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj...

Thumbs up Thumbs down

3,568

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys...

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan...

Thumbs up Thumbs down

3,570

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset...

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset kissa med Konny i kors...

Thumbs up Thumbs down

3,572

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset kissa med Konny i kors, pluntan med kiss upp. Klunk...

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset kissa med Konny i kors, pluntan med kiss upp. Klunk dunk kompisrunk kladdigt sprut...

Thumbs up Thumbs down

3,574

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset kissa med Konny i kors, pluntan med kiss upp. Klunk dunk kompisrunk kladdigt sprut, kuken sprutar ut. Sagge över...

After work.

Smygbögen i dig vaknar, onsdagsstoj hej å hå. På Barrys vi skrålar och skålar. Blåsan trycker på, in på dasset kissa med Konny i kors, pluntan med kiss upp. Klunk dunk kompisrunk kladdigt sprut, kuken sprutar ut. Sagge över navel och kakel, coverbandet dunkar.

Thumbs up Thumbs down