Sv: Dagens Ord: Blumpen
Beskrivning: När man skickar ett peddo till Bleppe för uppfostring , istället för att hänga ut honom på Dumpen
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Blumpen
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: När man skickar ett peddo till Bleppe för uppfostring , istället för att hänga ut honom på Dumpen
Sitter med Blumpen och fnittrar bögt åt Dumpens senaste fynd. JanneCoach, att han underkonfrontationen springer iväg och klär ut sig till "Sodulisten" (Eurocop/Kjell) bara för att åter"komma" med sin runktrasa på skallen medans liven "går" IIIIIHHH-TIHIHI!! Jag tror jag bögdör!
Bussis har inte tjejfnittrat så gött sädan Janne Gaywulff klädde ut sig.
Meeh! Det är jag ju inte!
Fnö!
Men fnittrade du som en japansk skolflicka, Bussis? (Oj! Dum cummentar i sammanhanget ser jag nu)
Det är o,gay, mongot som letar yngre framstjärtar var fan i mig rolig. Den där trasan han drar på sig medans homoliven "går", jaah det är obögbart hahahaha!
Det är det! 

Därför man hålla sig till FK och inget annat, jag tror att vi slipper besök från Dumpen eftersom åtminstone jag letar äldre gubbstjärt.
Skål på det!
Åh äntligen! Jag trodde aldrig denne herre skulle släppas på Blumpen men nu är det dags, diggar hans ekipage! https://dumpen.se/2025/12/14/med-trakto … hNZ6XvHtCA
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Blumpen