Sv: Dagens bs-resultat
Det åt jag ju redan vid lunch, med DaBomb på. Ändå ingen action än så länge. 
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 68 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Det åt jag ju redan vid lunch, med DaBomb på. Ändå ingen action än så länge. 
Hmm...
Fnö? Fortfarande ingen action? 
Gissar på att en gigantisk solid bs-0 håller på att konstrueras någonstans...
Att knapra några kartor Dimor brukar göra att man kan spara på bajset och sedan få en Enorm bajsutlösning 10 dagar senare!
Åh, måste skaffa! 
Knaprar Peni(s)cillin sedan några dagar tillbaks av någon anledning, vilket är lite spännande. Titt som tätt kan man nämligen få några rejäla bs-7:or av dessa piller. 
Lyllo dig!
Just klämt ut 1,7 skålpund luddig bs-5, vilket var väldigt mediokert. Men men... Dagen har ju bara börjat! Tänkte äta Pasta Bögolnese på ett ställe här i byn senare idag, vilket jag tror kommer ge ett betydligt mera tillfredsställande resultat senare.
Jaaah! Efter 3 dagars förstoppning så släppte det äntligen! Ett välskapt brunbarn BS 6:a på cirka 2,8 kilo krystades ut.

Ååh! Hade gärna varit där och firat födelsen! 
Åh lite som de 3 kåta männen som "kom" till Jesu födelse! Vad hade du tagit med dig för gåva?
Oj, nu blev det svårt. Vad hade man tagit med? Hmm...
En buttplug med instruktionen att ha den inne i ett par veckor för att kunna genomföra en ännu större födsel någon gång om man har tråkigt. 
Redan 3855g. prima bs-6.
Ingenting här. 
Ingenting här.
Det kommer. Lita på mig min pervige vän. Höhööh!
3st BS 2:or som hade fått Försvarsdepartementet att börja brunka. Dessa började framställas redan förra veckan ihop med ett intag av morfin. 10-15 knallfisar följde dessa pansarvärns-körvar. Så jaaah! Låt ryssen "komma" säger jag.
Pansarbrytande bs-material. Tunga grejjer det!
Jaaah! Joe Bidén af USA hörde av sig nu då hans radar plockat upp ljudet av brustig knubbval från en platz i Norrpöking. Han vill väl före"komma" Pruttin och hans gasledning misstänker jag.
Strandad brunstig knubbval blev jag en gång tagen för när jag låg på Böga Sand och lapade sol och skita. Eller var det kanske sjöelefant dom sa? Hmmm...
Dom gubbarna vill jag prutta på och kapa tarmgasledningen och boffa vilt!
"Kom" det några ToF militärer i båt från Urinen då? Jag hade en sådan försnoppning vid ett tillfälle då jag "låg" (med mig själv i en vassrugge. Varken ToF matroser eller ryssen "kom", jag vart så besviken.
Bara kvinnliga överviktiga miljöpartister i Mah-Jong kläder och pottfrisyrer i +50 årsåldern.
Tänk om en fistegubbe likt den på tavlorna eller Söderman från Saltsnorkråkan plötsligt dykt upp istället! 
Jo det var bättre förr, men säg att Nordkorea "kommer" då? Alla ser ut som Kim Jong Pung och han verkar ju lite mysig den lille dvärgen? Han kan ju inte kallas "Rocketman" för intet, mmmm tänk att få sitta på hans köttraket!
Här är den! https://youtu.be/FBnAZnfNB6U
Mhm... JAAAH!!! Undrar om man måste frisera könshåret för att bli accepterad i NK?
Ja.
Sidor Föregående 1 … 6 7 8 9 10 … 68 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Dagens bs-resultat