Sv: Dagens Ord: Vibbra

Beskrivning: Att tömma gasen i tarmen med ändalyktan placerad dikt an mot någons kropp. Är brakaren av god kvalisort kommer mottagaren av vibbran först känna vibrationen från prutten/brakaren - och inom kort känna doften när bajspartiklarna når näsborrarna.

Thumbs up Thumbs down

Idag skulle jag vilja ha en hel drös med PVC-rör för att bygga mig en apparat som jag kopplar mellan mitt anus och näsan. Dessa bakis-knallfisar luktar död grävling och gubbröv. Nu har jag inga rör så jag får använda mig av bävernäven helt enkelt.

Tjillepitten

Låter som en pra idé! Nere i källaren under din LSS-kvart finns det säkerligen gott om rör uppe i taket som du kan kapa av och låna en liten stump av för detta ända(!)mål.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Att jag inte tänkte på det. Men jag har mekat sönder rören under handfatet i stället. Handfatet används ju aldrig liksom.

Tjillepitten

Med min utbildning i ljudhomoteknik så skulle jag kunna bygga om rören så att fisljuden förstärks och kan användas som instrument. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah! Och vi kan bilda ett cp-bra band kanske?

Tjillepitten

Jaaah! Jag vill spela köttflöjt!!!

Och jag skinnbanjo!

Tjillepitten

Tjobög vilket sväng det "kommer" att bli! https://xam.nu/f/guitar.gifhttps://xam.nu/f/wanker.gif

Då behövs bara en pervig manager som kan fixa gig åt oss på diverse hak i Ingelsta. Gärna inne på Biltemacaféet så att vi kan få vårt gage i form av biltemakörv. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Jaah! Du tänker då på allt, Mortis

Vår manager ska gärna vara en sliskig gubbe 60+ a'la amerikansk bilskojare med 70-tals-image. Toupé på sin svettiga flint, guldiga Gay Ban's, guldkedjor under den uppknäppta skjortan på den håriga bringan, brun smårutig kavaj, cigarr i munnen, 1st framtand i guld och ett slibbigt leende.