Tråd: Dagens Ord: Brevet

Beskrivning: Då man får med sig 2 partners hem är det kutymen att göra Brevet.Snoppen förs från P1:s skrev till P2:s mun, därefter följer P2;s skrev .Brevet fullbordas då snoppen förs till P1:s mun

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Brevet

Heja Conny!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Suckar djupt. Gamla hedeliga brev håller på att försvinna. Nu är det ju bara e-post och sånt behöver man ju inte ens slicka.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Jag är trög i huvet och förstår inte. Varför är Skrev 1, mun 2, skrev 2, mun 1, ett brev?

Thumbs up Thumbs down

Formar ett x om du tänker dig hur ett brev är vikt, var min tanke...

Eller så är det ballen i krysset som gäller.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Käre Rabies
Jag skriiver dig detta brev för att bringa klarhet i Tennismatchen mellan Ostis-Bleppe. Den avgörande poängen avgjordes genom att  Ostis servade
i vanlig diagonal stil.Bleppe returnerade med en rak forehand .Ostis svarade med en backhand kross .Bleppe sprang (trots att han spelade med rollator) upp bollen och via en dånande rak backhand avgjorde han matchen .Ritar man upp samtliga bollvägar ser man att dom formar baksidan på ett gammalt klassiskt kuvert .Spela nu om matchen i sängen men tänk dig att bollen är din snopp.Och spelarna är dina inffångade 2 partners.Mycket nöje!

Din hängivne
Harkel

Thumbs up Thumbs down

Åhå! Men om man ställer upp spelplanen så att de kan köra dubbelt skäggbiffsslafs under tiden...

Thumbs up Thumbs down