Sv: The neverending 5-ordsDIKT
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga...
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT
Sidor Föregående 1 … 524 525 526 527 528 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,i Norrköping dock alla kan...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga,i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa...
(Peking va? ...Antar att Bleppisen sedan länge listat ut var Mortis egentligen har sitt hemliga spermobiltillhåll?)
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen,...
(Har listat ut det, ja)
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö,...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider du sköna, alla bajsbögar nu...
Sommartid.
Med värmens ankomst uteperversionerna nu nalkas, med kuken i hand och allt vad det härliga jag skall utföra med den, hej å hå, pungen står, flaffandet påbörjas och satsen går, smegmans härliga klet över lekamens vildvuxna pubishår, se där har vi liljekonvalj och bajs, se lättklädda homos utomhus så najs, smiskar pungen blå med rottingen hå hå, låt kuken stå, böga böga böga alla tröga, sniffa jenkem och bli svinhöga, i Norrköping dock alla kan gå på gatan och visa penis och pung, för tjyvingen, dä ä för trälit' dö, sperma sperma sperma och bajs i vb:n så tung, den kuken, sommartider hej hej sommartider du sköna, alla bajsbögar nu sjunga och dansa i solen.
GNYHF!
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken...
Grannsämja.
Pervles på 180dB. och brunkstön ljuda, ty hos grannarna mina så pryda, Moserfilm på utebioduken, samtidigt som man runkar kuken,...
Sidor Föregående 1 … 524 525 526 527 528 … 721 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » The neverending 5-ordsDIKT