Tråd: Dagens Ord: ultimate fistfighting
Beskrivning: Samma som ultimate fighting, förutom att kombattanterna måste fista fast valfria djur eller människor på händerna och använda dessa som vapen under fighten.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: ultimate fistfighting
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Samma som ultimate fighting, förutom att kombattanterna måste fista fast valfria djur eller människor på händerna och använda dessa som vapen under fighten.
Smack my bitch up.
Un excellent choix, monsieur Rabiéés! *gör kysser-fingrarna-i-en-explosion tecknet extra bögigt*
Holstein ska vara goda har jag hört...
Per Hagman hundägare och tandläkare.. 
http://www.youtube.com/watch?v=gzT3_B0Icjo
Haha. Classic! Fan vad bra länk, Ostis! Puzz!
Puzz Bleppe-Leppe..
Un excellent choix, monsieur Rabiéés! *gör kysser-fingrarna-i-en-explosion tecknet extra bögigt*
Holstein ska vara goda har jag hört...
Välj vapen, så ska ge dig vad du tål!!
Välj vapen, så ska ge dig vad du tål!!
Jag är pacifist, så jag lägger mig här helt försvarslös... naken... insmord i vaniljsås...
Gruppkram. Nu sjunger vi alla " we shell overcome" Birgit Friggebo är med. Tänkte vi står i en trång och skön Friggebod och dansar i ring.
Gruppkram. Nu sjunger vi alla " we shell overcome" Birgit Friggebo är med. Tänkte vi står i en trång och skön Friggebod och dansar i ring.
Bara iförda läderkeps och blöja kanske? 
Bleppe-Leppe tänkte vi skulle hetsa upp oss sexuellt med att högläsa ur miljöpartiets partiprogram.
*ynf*
*flaffa Flaffa Flaffa*
(Gå) commando bara! Jag är tränad i den tyska formen Ultimatisch faustficking! *slår ihop hovarna lite förföriskt*
Så så! Här! Ta en sockerbit...
*Gnäggar lyckligt med en morot i analen* Hmm, vad salt sockret smakar...
Hhhmh! Helt rätt uppfattat!
Hoppla penispålle... *Synen blir allt dimmigare, vrålstånd, svimmar* DUNS!
Rähähää! Ååååh hejjj... *KA-SPLOTSCHL*
*Vaknar 20 minuter senare* Men va fan så det svider i stjärtis! Vidöppet anus som med lätthet en Jumbokuk-jet kunde parkera i. Vad hände och vad är det för vit sås som rinner längst de 3 benen?

"Anala smärtor är vekhet som lämnar homokroppen" sa dom i det ToF-iga militära. Bara att "gå" vidare om än lite hjulbent.
Mhm! P'sis!
Ti-hi! *Kastar in en påkörd grävling som legat i solen i 3 veckor*
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: ultimate fistfighting