Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmm det stämmer men den är också go. Färgen ”kommer” från tillvärkningen där man gräver i indiska daddy’s stjärtskåror efter det göttiga rövsmöret.

Tjillepitten

22,677

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mums! Blir hungrig igen. Men käket på "Grillen" såg jö redigt mumsicht ut nu när jag k(n)ollade på bilderna. Aivan/blum

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jah mikket pra krubb! 149 kapsyler för en hambögare och pomme samt dryck är nästan som fittat i dagens padelsamhälle. Även deras mjukglass kan runkomenderas! Tjoklad eller jordgubbsglassen är snopp notch!

Tjillepitten

22,679

Sv: Här postar vi allt möjligt

Antecknar detta med mitt fekaliserade pekfinger på väggen. Pra tips håmo!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Pra där håmo! Och skulle du av någon orsak köra förbi mä tungspermo så finns porrkering nere vid de ”påkostade” ställplatserna nere vid stationsböggnaden. Annars är det 2 timmars gratis porrkering med CP-skiva precis utanför grillen. Pra tipz även för Mortis som brunkar ha vägarna förbi denna östbögska metropol. I sammanhanget så ”ligger” även Glasis ett njurstenskast ifrån ävfen.

Tjillepitten

22,681

Sv: Här postar vi allt möjligt

Vilken dröm! Måste testas! Här ser det ut att gå och vända och porrkera: https://maps.app.goo.gl/aNLuZ64WCcRDs4jw9

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Äggsakt där jaah! Pra spottat!

Tjillepitten

22,683

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tack pervo!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bussföraren skrev:

Hmm… jo samhället har misslyckats då padelbarnen dricker Fitt-Nocco istället för finkel och Hansa smuggelöl. Jevfla snorvalpar! Dom skulle varit mä på den gamla håmotiden då man söph och bögah som rediga daddybears! HAIWAN!!!

Ååh, Hansa!
En platta af den bärsabiran hade jag införskaffat när jag var 18 bast. På vinst och förlust packade jag en rygga full med ölen och begav mig till en fist för att fira att andra året i sär-särgymnasiet var över.
"Nå, det kanske blir lekar i det gröna och sådan jävla skit i värsta fall, men nu har jag i alla fall bärsa med mig." Tänkte den unge twink-Mortis och satte sig på en buss till fisten. Men som tur var så hade unge herr Mus missbedömt sina cumrater, som tydligen var väl bekanta med bärsabirans och vodkans skojiga effekter! Det blev en riktig ToF-kväll med runkcumraterna som slutade med att man slaggade öfver och t.o.m. lyckades tigga till sig skjuts hela vägen hem dagen efter. HANSA! HANSA! HANSA!

Skaparen av Mortiscism.

22,685

Sv: Här postar vi allt möjligt

https://www.blepp.se/f/hy.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tur att det ”gick” bra på fisten Mortis! Är ju alltid spännande att träffa på nytt volk under alkoholrus… Är ju 50/50 då om hur kvällen ska sluta eftersom många är ZOE när drickat åker fram.

Tjillepitten

22,687

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jah det ska bli intressant på freitag då man ska träffa massa nytt volk. Idag tar Bleppis en liten paus efter fem dagars intensivt supahnde.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bussföraren skrev:

Tur att det ”gick” bra på fisten Mortis! Är ju alltid spännande att träffa på nytt volk under alkoholrus… Är ju 50/50 då om hur kvällen ska sluta eftersom många är ZOE när drickat åker fram.

Jaah! Dock var det väldigt många sliddjur på platz som skulle äckla sig med diverse klasscumrater som tyvärr hade lyckats supa sig till vaniljo-stadiet! Usch! Aivan/bad

Bleppe skrev:

Jah det ska bli intressant på freitag då man ska träffa massa nytt volk. Idag tar Bleppis en liten paus efter fem dagars intensivt supahnde.

Flaffa! På't igen idag? Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Här postar vi allt möjligt

Urk! Sittkissare skulle portas från fister öht! Man skäms ju över att ha varit hetero och varit fysisk på ett intimt sätt med dessa varelser?! Nä tacka vet jag megabögar och ett liv utan uppvaktning med blommor, dyra prä-sänter samt middagar där man inte får äta sig mätt. Äckligt vin brunkar serveras till dessa måltider också. Därför borde fler herrar upptäcka fördelarna med bögheri. Man skippar tramset och drar till Himpas bögskog när lusten faller på. Möjligen blir det en middag på Bögtemas café för att smörja kråset och spana på hantvärkare och karlar som kan skruva spermobil.

Tjillepitten

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bussföraren skrev:

Urk! Sittkissare skulle portas från fister öht! Man skäms ju över att ha varit hetero och varit fysisk på ett intimt sätt med dessa varelser?! Nä tacka vet jag megabögar och ett liv utan uppvaktning med blommor, dyra prä-sänter samt middagar där man inte får äta sig mätt. Äckligt vin brunkar serveras till dessa måltider också. Därför borde fler herrar upptäcka fördelarna med bögheri. Man skippar tramset och drar till Himpas bögskog när lusten faller på. Möjligen blir det en middag på Bögtemas café för att smörja kråset och spana på hantvärkare och karlar som kan skruva spermobil.

Jaah! Mmmh-mmmh! Biltemakörv, kaffrer, kuk och håriga arslen är allt som behövs! ...Utöver supandet, såklart!

Skaparen av Mortiscism.

Sv: Här postar vi allt möjligt

Nu är det illa, ty sommarens fittkramp-torka är här!

Vi har endast 3 godkända ord på kö i ordförrådet! Aivan/scare

Alla totalonanister, dödsrunkare, pervs och smyghomos uppmanas att skicka in fler ord till sajten!

Skaparen av Mortiscism.

22,692

Sv: Här postar vi allt möjligt

Hilfe! Default/ai

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Det var det jevfligaste! Mmm nu får vi gnugga genipungarna och hoppas på att vi ”kommer” på något illa kvickt om inte skaran av smyghåmon i sina garderober tänker ut något upphetsande.

Tjillepitten

Sv: Här postar vi allt möjligt

Hmm, det verkar som att allt inte funkar som det ska... Nu har jag nämligen godkänt en handfull perviga inskickade ord, men ändå står det att det bara finns ett ord på kö(n).
En annan grej som tycks ha knullat sig är att man inte "kommer" någonstans om man går in på Bleppes profil och klickar på "Visa alla Bleppe's inlägg". (Kanske för att han har gjort "några" stycken genom åren, rähähäh!)

Skaparen av Mortiscism.

22,695

Sv: Här postar vi allt möjligt

Jaaaah! Det har jag också märkt att jag inte kan göra. Men "Visa alla dina trådar" runkerar. Jefvla fittpadelteknik! På din och andras profiler runkerar det. Aivan/hmm Har dock bara gjort fjuttiga 52.175 stycken mera inlägg än dig.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Mmm Bleppe har ju varit homosexuellt aktiv på detta eminenta forum en tid.

Tjillepitten

22,697

Sv: Här postar vi allt möjligt

Man har ju det...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

22,698

Sv: Här postar vi allt möjligt

Tilltving... eeeh... "köpte" 'Sunborn Punsch' från Hämndglass för fem minoter sädan. Inte ätit dessa på minst 22-25 år. Bara dom som säljer dessa. Saaatana vilken gång davn dö memåryleijn dä "kommer" att bli! https://www.blepp.se/f/hy.gif

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Här postar vi allt möjligt

Bring bög the old good and megagay times! Jag ”ligger” här på EUR-pallarna och drömmer om glassbåtar nu. Helst såna rejäla fartyg som herrarna på ”Flottans badhus” ollat!

Tjillepitten

22,700

Sv: Här postar vi allt möjligt

Dom är fina dom! SIA. Thats dö bajs! GB fuskar och Triumfglass är Haiwaneskramare.

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>