Tråd: Dagens grattis!
Här gratulerar vi dom som vi godtyckligt tycker förtjänar det. Allt från födelsedagar till viktiga datum i pervoriets tecken.
Vi kan börja med mig... 
Idag 2012-10-11 för 6 år sedan reggade jag mig här och skrev mitt första inlägg. Känns som väl använd tid som inte kunde använts på något bättre sätt. Och oj oj oj... En massa nya vänner har jag fått att utforska och dela det perversa med. Tidigare saknade mitt liv inriktning och jag satt mest och snurrade runt runt i spermobilen och runkade och skrek på gator och torg. Men efter att både HÖMK, snurrepiller Norrlands Gul och Neger-Ganja introducerades för mig i kombination med Fittkramp.se så började jag självmedicinera och då tog perversiteten totalt överhanden och började utvecklas och förfinas för mig.
Daniel, Ostfralla, Alkoholistvrak, Rabiesgrävling och Harkel (och Dverj om du är där)... Jag vill varmt trycka edra penisar mot min för att ni finns. Flaffa flaffa flaffa!
Här nedan en illustration av hur jag föreställer mig att aftonens lilla soaré kommer att se ut: