Sv: Dagens Ord: Skogsrunket

...Med sitt rövfhååååååål!!!

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Låter rimligt, ett par finniga särade och håriga skinkor som uppvisar ett bajskladdigt dajmkryss.

Tjillepitten

Mmhm!

Så synd att man inte kunde "gå" till Skogsrunket. Förr om åren hade jag en bekant man kunde sova sked med som bodde i Rövmyre. Men för 2 år sedan blef han ett vaniljo som skaffade tjej. Saatanas tjejer som bara sabbar allt! Hon vill inte ha stjärtkåta feta män där som sitter och super och/eller pissar in soffan m.m.

Tjillepitten

*fnys* Jaaaah! Man vill ju att ens gäster skall kissa på sig i soffan och i sängen, för böfvelen!!!

Jo och innan sliddjuret dök upp var det lite mer liberalt i den lyan. Krypav"stånd" till fistivalområdet vilket var bra då det var mången PK-hästsvansar och vaniljo-bylingar där. Såna som inte uppscattar öl, fisting samt runk`n roll. Säkert släktingar till Siewert Öholm hela bunten.

Tjillepitten

Åh, det var en trefvlig festivaldag det där!
Såg ett perv i 50-årsåldern iförd soldathjälm, kläder som såg ut att vara tillverkade av svarta sopsäckar, samt skyltar på mage och rygg där det stod "KUKEN STÅR". Aivan/biggrin
En annan förfriskad herre med redig ölmage i ungefär samma ålder dansade loss inne i öltältet likt en Michael Jackson-Svampbob på ladd. Detta lyckades jag delvis fånga på film, så vi får se om jag laddar upp det!

Skaparen av Mortiscism.

På tal om soldathjälm Mortis, du råkade inte se en man i full militär mundering med egenskapen af att vara "vakt" där? Men filmen vore upphetsande att se!

Tjillepitten

DEN vill vi se!!!

Filmen kommer! Ska bara censurera ett par ansikten så blir dä pra. Man måste värna om intergri-... Intergra-... Intergalaxen!

Bussföraren skrev:

På tal om soldathjälm Mortis, du råkade inte se en man i full militär mundering med egenskapen af att vara "vakt" där?

Nej, någon sådan individ såg jag tyfvärr inte.
Lite ont om pervs överlag igår, antar att temperaturen inte var så hög som idag och att supandet inte kommit igång riktigt än. Annars brukar man ju kunna få se mysgubbar traska runt i speedos, mankinis, outfits tillverkade av silvertejp, m.m. Aivan/rolleyes

Skaparen av Mortiscism.

Äsch då, men förr om åren fanns där en "elitsoldat" som agerade vakt i sin militära mundering. Men filmen vore kuk att se!

Tjillepitten

Här har ni rullen!
https://youtu.be/FLbQuDNIzDI

Skaparen av Mortiscism.

Trefligt! Men att Thore var där?!!

Tjillepitten

Jajamensan! Tyvärr så fick jag inte med hans roligaste moves på film när han t.ex. gjorde karatekickar i luften och försökte sig på en moonwalk.

Skaparen av Mortiscism.

Och Koprofil från Kil var också där ser jag! Vilket magiskt ögonblick! *flaffa*

När jag är på plats så behöver det aldrig tömmas, innehållet tycks bara "försvinna" spårlöst. Mycket märkligt. Inte ens Bajsmannen hade kunnat lista ut vad som pågår bakom stängda toadörrar. Detta håller gubbarna hemligt för att kunna ta åt sig äran som duktiga bajamaja-män utan att behöva utföra lika mycket jobb. Aivan/smile

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Hmmmm... Ja vaaaaart kan det ta vägen säg? Aivan/rolleyes

Ingen aning. Aivan/rolleyes

PunBB bbcode test

Skaparen av Mortiscism.

Default/bf