16,326

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
Tid kvar tills fredagsmüs >> Tid kvar tills fusk-müs >>

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över...

Skaparen av Mortiscism.
–––På resande bögfot 24:e - 28:e september.–––

16,328

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda...

Skaparen av Mortiscism.

16,330

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när...

Skaparen av Mortiscism.

16,332

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett...

Skaparen av Mortiscism.

16,334

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur...

Skaparen av Mortiscism.

16,336

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur ett gigantiskt rövhål nu vill...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur ett gigantiskt rövhål nu vill smeka och med pungar leka,...

Skaparen av Mortiscism.

16,338

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur ett gigantiskt rövhål nu vill smeka och med pungar leka, lägger mitt sista bud och...

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur ett gigantiskt rövhål nu vill smeka och med pungar leka, lägger mitt sista bud och första, andra, tredje, såld till...

Skaparen av Mortiscism.

16,340

Husvisningen.

Skåda fastighetsmäklarens raska steg komma mot mig. Bländvitt leende och nypressad kostym, ett stadigt handslag och några standardfraser sedan yttras, in i lyan vi kliva helt normalt innan jag tager ett saftigt grepp om herrns kuk och börjar dra, trallalaaaa, lägger ett bud i form av kottar och kapsyler, även löfte om avbetalningar i natura på tal komma, men då en läderdvärg plötsligt bjuda över, och då smisk på röva lyckligt erbjuda ihop med allehanda bondageerbjudande så kåta, dock ej mäklaren kunna säga nej när nu svängbädd, dildo och majonäs jag ivrigt kånka fram, ett mustigt bögeri i gillestugan nu ske, läderdvärgen som backat ur ett gigantiskt rövhål nu vill smeka och med pungar leka, lägger mitt sista bud och första, andra, tredje, såld till mig, trallalej, gaypastej tjohej. Flaffa!

GNNNNNNNYYYH!

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet...

Skaparen av Mortiscism.

16,342

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar...

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland...

Skaparen av Mortiscism.

16,344

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se...

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att...

Skaparen av Mortiscism.

16,346

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att häpna, oj oj oj, där...

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att häpna, oj oj oj, där en hyllmeter av den gudalika...

Skaparen av Mortiscism.

16,348

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att häpna, oj oj oj, där en hyllmeter av den gudalika brungula nektaren från Porjus vattenverk...

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att häpna, oj oj oj, där en hyllmeter av den gudalika brungula nektaren från Porjus vattenverk stå uppradad till extrapris, genast...

Skaparen av Mortiscism.

16,350

Spermaburken.

Där i mejeriavdelningen på snabbköpet jag ett vaniljo se. Rullar fram för att kika bland varorna, men vad jag se på hyllan få mig att häpna, oj oj oj, där en hyllmeter av den gudalika brungula nektaren från Porjus vattenverk stå uppradad till extrapris, genast jag en helpall "köper" och...