Tråd: Dagens Ord: Saab-skepparkrans

Beskrivning: En rejäl och underhållen skepparkrans a\'la Hatte Furhagen som man skulle kunna ställa klockan efter, och som alla stolta Saabägare (tillv. innan -78) av rang bär då dom framför sitt åkdon. (Googla på SSB & RDF för mer om ämnet)

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Saab-skepparkrans

Måste... skaffa... SAAAAAB!!! *flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna! * * *
"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.

Äsch!
Den saab som jag ibland rattar är ju från 00-talet. Då blir det ju ingen skepparkrans, bara vilda slagsmål mot volvoraggare. Aivan/sad

...Fast å andra sidan är det inte så svårt att vinna ett slagge mot dessa volvo-slan. Det är bara att dra ner deras löst sittande hängbrallor ner till fötterna, fälla dem så att de landar på mage och sedan är det fritt spelrum så fort man även har dragit ner deras brunstänkta gosstrosor. Sedan så ger man dessa låtsasgubbar en åktur som de aldrig har upplevt på en väg förut. Aivan/biggrin

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Åhåååhåååå! Du har alltså en Saab? https://xam.nu/f/hysterisk.gif

Nu blev jag nästan överexalterad. Kan jag få åka med dig någon afton och dricka NGD och bara ragga runt?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna! * * *
"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.