Sv: Fråga Fittkramp - Svar på allt
Burkar Molgan BÖGAH?!
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt
Sidor Föregående 1 … 94 95 96 97 98 … 106 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Burkar Molgan BÖGAH?!
Ooh jaah! Mycket och ofta också. Just soprumsbögeri är lite av hans fetisch.
Mhm... SULO-kärl på hjul...
Jaah! En IBC-tank på en kubik vore ju nåt.
Hur hade en bögels prislista sett ut tror ni mina herrar?
https://www.vhhf.se/Blandat%20gammalt/A … n%204.html
Man undrar ju vad en daler är värd 2024?
Och vad ska man ta i betalt för att utföra stjärtknull med slak ölsnopp?
Braaaaa Mortiiiiis! Höhöhö! (CP-klappar glatt)
*Placerar händerna vid huvudet som horn.*
"MUUUUÖÖÖÖÖH!!!"
Hej fittkrampare!
Jag tänker på kukar hela tiden. Är jag dum i huvudet?
Nej det tycker jag inte. Inte så länge du finner kukar intressanta och spermande. Tycker man inte om penisar och känner ett behov av att vrålrunka sin egen så är det en annan ryssfemma. DÅ är man dum, dum i kukhuvudet och skall spela padel. / Mvh Bussis.
Så göttööh! Nu blir det att rita "Flottans badhus" där alla har överdimensionerade kukar.
Mmm, ett sånt värk vore uppscattat även bland kultureliten skulle jag tro. För vem vågar kritisera en bögig tavla i dessa dagar?
Så sant. Man ritar en bögig tavla och ingen säger någonting. Om man däremot gör ett pervformance-konstverk genom att visa snoppen på stan så får man stryk, varpå hästsvansarna plockar in en!
Mhm, därför borde vi måla "Flottans badhus" på sidan samtliga af Östbögatrafikens pendeltåg! Givetvis med våra penisar som penslar som Pricasso gör. Då "kommer" ingen att våga kritisera våra håmo-alster!
Präxis! För att få till "bak"grunden så kan vi inleda med att göra grovjobbet som Keith Broadwee och sprutbajsa ut färgen. Därefter kan vi använda våra ludna rövar som målarsvampar för att få till rätt färg och form. Pricasso-tekniken används därefter för finjobbet. När det är dags för de sista detaljerna så kan man alltid kyla ner snoppisen tills den blir en micropenis för att få till en så liten spets som möjligt.
När pendeltågen pensioneras så kommer det bergis att bli huggsexa om dessa åtråvärda tåg. Eventuellt så kommer vagnarna att byggas om till gayklubbar som sugna herrar bildar mantrains i!
Japp det låter som en plan det! Här uppträder två herrar som hjärna får åka med på tågen: https://www.youtube.com/watch?v=NvEOwY27gW8
Och som vanligt sitter det en äcklad frammis precis i närheten!
Vad i alkoholväg ska fögbyllot Bleppe dricka i mörra då?
Polsk homovodka? Det drack jag i lördags, snurrade till rätt bra!
Sidor Föregående 1 … 94 95 96 97 98 … 106 Nästa
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Övrigt » Fråga Fittkramp - Svar på allt