Sv: Dagens Ord: Knullared

Beskrivning: Gigantiskt lågprisvaruhus som endast säljer saker relaterat till porr och sex. På Knullared så kan man köpa allt från kondomer till monstruösa BDSM-möbler. Knullared skall enligt sägnen ligga någonstans mellan Böglarhult och Porrarp och är mycket svårt att hitta till. Utöver varuhuset så finns där även en camping och ett hotell.

Thumbs up Thumbs down

Gruppresa någon? Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
               Tid kvar tills fredagsmüs >>

Ja gärna. Aivan/smile

Tänk er förresten "Knullared" som TV-serie. Hur Morgan och Ola-Conny skuttar runt i tangatrosor och provkör knullmaskiner! Och alla intervjuer med diverse totalonanister som inte kan förmå sig att lämna stället!

"Jaah, jag har bott på parkeringen i tre månader nu! Jag kan inte få nog av att handla här, vill inte åka hem! Priset på fleshlights har sjunkit typ 7-8 gånger sedan jag kom hit för första gången! Jag har 167 stycken i husbilen nu! För att inte tala om all porr! De nästan skänker bort tidningarna här!" Aivan/biggrin

Skaparen av Mortiscism.

Låter som rena pervodiset ju. Det mer vaniljiga Ullared har man ju tvingats att besöka innan blev homo på riktigt. En sädan mardröm det var. Hade en f.d arbetscumrat som efter mången år började köra en rutt från Norrpökning och ner till det där fasanfulla stället som är infisterat av frammisar primärt men han trivdes. Kan ge mig fan på att han spelar padel också!

Tjillepitten

Mortis:
Rähähää!

Bussis:
Hua! Hoppas värkligen att ni Inte har någon kontakt idag...

Tur att man aldrig har varit på vaniljo-Ullared! Huga!

Det mest tragiska är slan som tar en weekendresa dit och besvärar sig med att hyra en jävla stuga där. Aivan/lol

Skaparen av Mortiscism.

P'sis! Sen ska det minsann shoppas t-shirt's med vargmotiv på så det står härliga till!

Fan så onödigt. Man kan ju beställa allt man vill ha på internätet, kanske samtidigt som man sticker på weekend till Pervsterdam istället! Typ sitta på flyget och pisställa billigt skit från Tjing-tjong-landet via planets waj-faj, sedan så anländer grejerna när man har kommit hem igen. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Excellente!

Bleppe skrev:

P'sis! Sen ska det minsann shoppas t-shirt's med vargmotiv på så det står härliga till!

Vargar samt indianer jaaah! Sånt är fint i gillestugan från 1983 ihop med di (r)övriga relikerna från denna era. Annars tycker jag att Dollarstore tillgodoser det mesta inom denna genre. Återigen en fördel med Ingelsta! Och skulle något felas finns både Eriksrunkhjälpen samt Ge för HIV:et nära CG:n mittemot Blypung 27.

Tjillepitten

Yepp! Och om man är på jakt efter Åsa-Nisse på VHS i Ingelsta så är det störst chans att hitta den i någon av dessa två nämnda butiker.

Skaparen av Mortiscism.

Återigen ett kvitto på att man ALDRIG behöver lämna Ingelsta över kukhuvud taget. Här finns allt även om jag stör mig på färdigställandet av Blypung 27 dit vaniljo-Maxi skall flytta snart... Hoppas Glasis flyttar in i Maxi-blöjehuset istället och bygger en megastore med sprit, gloryhole-bås, bögporrbio och ett museum över Tom of Finland ihop med relaxavdelning för homomän ENDAST! Och även ett "hotell" där man kan hyra ett rum per timme om så önskas. VIP-gäster porrkerar nere i garaget. Endast miljöbögar till åkdon är väl"komna". Minsta tecken på padel eller annat trams som gofika kan man fetglömma. Ett Knullared i Norpan vore väl välcummet gossar?

Tjillepitten

Så sant så sant, Bussis...

Ett sådant ställe skulle man knappast lämna! PunBB bbcode test
Då hade man roat sig där dagtid som stammis och övernattat i ett gloryhole-bås som man långtidshyr.

Skaparen av Mortiscism.

Mhm och en sträng bear till nattvakt som patt-rullerar homocentrat och blir man "tagen" av honom kan man förvänta sig en åktur på batongen utan dess like!

Tjillepitten