Sv: Dagens Ord: Jakten på Bög Oktober

Beskrivning: Bästsäljande roman från 1984. Efter att kommendör Röfvius i sovjetiska flottan förlorar sin fru så tröttnar han på heterolivet i öst och sadlar om till att leva som bög i väst. När han får befälet över en toppmodern robotbestyckad atomubåt så begår han därför myteri, byter namn på skutan till "Bög Oktober" och ger sig av västerut med en besättning bestående av unga twinks. En vild jakt på Bög Oktober inleds, samtidigt så blir stämningen inne i den trångbodda, svettiga, fallosliknande ubåten alltmer upphetsande.   

Thumbs up Thumbs down

Vem vill inte sitta och svettas i ett trångt utrymme med Sean Connery i sina bästa år liksom? Aivan/smile

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Jag vill! Han är ju så daddybear också ti-hi! "Some things in here don’t react well to vaniljos."

Tjillepitten

JAG VILL JAG VILL!!!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *

Någon mer än jag som är "sugen" på en sån här mysig men alternativ farkost? Tysk dessutom jaaah: https://www.youtube.com/watch?v=8b44TxTuLB0

Tjillepitten

Sieg ynf!

Skaparen av Mortiscism.

Jaaah! En sån får vi ta och snickra ihop! Mot Gay&Fix! Kan bara fantisera om hur mysigt det måste ha varit där inne att trängas ihop med andra män. Varmt å fuktigt... Mmmm... *flaffa flaffa flaffa*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *

Vattentätt dessutom, om man kör så hårt inne i skutan så att vi kapsejsar så gör det inget. Aivan/smile

Skaparen av Mortiscism.

Det blir själva framdrivningseffekten rent av. Och på så vis kan vi tumla fram över haven i jakt på våran homo-ö.

Tjillepitten