Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Beskrivning: En hemlig plånbok för inköp av homosexuella tjänster och/eller sexleksaker. Användes också vid anskaffandet av gayfilmer eller gaytidningar. Allt för att dölja sin bögiga verksamhet från Stasi eller vaniljofamiljen.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Hua! Ja padelställen ska man hålla sig ifrån! Mycket runkvänligt ord f.ö.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Börjar å gå åt helvete för padelhallarna har jag hört. Ägarna får "komma" på en ny idé, Padelhour Deluxe! Man betalar för att smiska eller få smisk tillsammans med någon käck herre ur personalen i en timme. Om detta blir verklighet så kommer jag springandes med porrtmonnän i högsta hugg!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Du vet så exakt hur detta skall behandlas, min lille musiga pervokille där! *tihi*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Mmm, eller varför inte "Ta tre betala för en"? En hel gammal insvettad padelhall ombyggd till böghorhus jaaah! Btw så såg jag idag att gaybaren "Rumpan bar" inom kort öppnar på Pungsgatan i Norrpöking. Just ordet "Rumpan" låter lite småvaniljo men visst man få tager vad man haver. Kul med en ny gayklubb hur som, allt sånt är väl"kommet".

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Det vore nåt! Finns ju gott om golvutrymme i padelhallarna och högt i tak... Hmm... Ett härligt koncept vore ju att bygga en slags böghinderbana för homojakt! PunBB bbcode test
En är knullare, den andra är byte. (Självklart så kan man även vara flera deltagare.) Bytet får ett försprång och försöker klättra upp på någon svåråtkomlig plats, därefter får knullaren starta. Knullaren har nu som uppgift att fånga in, brotta ner och knulla bytet inom en viss tid. När tiden är ute så måste knullaren sluta knulla, varpå leken börjar om. Hinderbanorna finns i olika svårhetsgrader, salen med den högsta svårhetsgraden är till för erfarna hårdhomos och har inga skyddsmattor på golven. Knullaren kan exempelvis slänga sig ner på det hårda golvet med bytet som stötdämpare från flera meters höjd innan fastlåsning och knullning sker.

Rumpan bar ska minsann besökas!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Jaah lite som Gaygladiatorerna men mer hårda bud!

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Ni har det bra i Norrpöking ni... Aivan/sad

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Porrtmonnä

Ja, nog kan det gå lite runkigt till i denna stad.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.