Sv: Dagens Ord: Bögsäkerhetsfängelse

Beskrivning: Ett fängelse för alla som är osäkra på sitt yttre och är rädda för att de inte kommer att bli påsatta av någon. På ett bögsäkerhetsfängelse så behöver man inte oroa sig för det, alla intagna blir nämligen knullade i stjärten på regelbunden basis, fångarna sover dessutom tillsammans utan kläder.

Thumbs up Thumbs down

Man kan tänka sig att det liknar detta kanske? Tyvärr har herrarna fillingar/shorts på sig men det är väl för att batiktanterna hemma i sofforna inte skall chockas av den inhumana behandlingen "baaarnen" får här: https://www.youtube.com/watch?v=CTd_HbUhnXs

Vid 1:09 syns en DB-vakt med ett mycket radikalt waffen för att bevaka fångarna, en M-60 kukspruta. Rätta takter!

Tjillepitten

Det är ju nästan så att man vill bli kriminell...

Förslag på brott jag skall begå för att hamna på ett sådant?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Mnja.. Kritisera förd invandringspolitik de senaste 25-30 åren, stötta en fred i Ukraina, kiss på en "hejare" utanför din lokala Glasis osv? Medvärka i SVT och tala om negativa orsaker till multikulti-områden. Dat should do the tricks: https://www.youtube.com/watch?v=rcm7LaM6u0w

Tjillepitten

Bra bra! Kanske smuggla en väska med 200 kilo "partymjöl" från El Salvador?

Värt ett försök, "kommer" du undan är det en win. Torskar du åker du in i finkan igen och måste utstå mer samkväm med ansiktstatuerade herrar vilket också är en win. Kör homohårt, i detta har man inget att förlora! "Bög in, Bög out" så att säda, så säds det i de riktiga böghoodsen i L.A. (Fucktiskt en gång jag var skiträdd).

Tjillepitten

"Bög in, bög out" är en för jevvla bra film dä.

Ja det blir man lätt...

Man kanske kunde få AI att göra en remake av denna låt? "Where the Himpas at" https://www.youtube.com/watch?v=6CqXgs-7ico

Tjillepitten

Det vore nåt dä! Bara en massa DB:s och läderbikers!

Jaah... Läder, handfängsel, nitar och strypkoppel... Lite gummi och latex också... Mmmm....

Tjillepitten

...och bondagekors i finaste gillestuga-furu! Aivan/wink

Dä vet du! https://www.youtube.com/watch?v=XiO4Kp63DZY

Tjillepitten

Mmmmmm... Det bajsbruna glada 70-talet!

känner mig lite stolt håmo över att varit den senaste CP-skapelsen från detta perviga årtionde. 1979 årsmodell, last of its håmo-kind!

Tjillepitten

Jaaah, det är kvalitet dä. Jag är ju också däromkring...

Jaah en perviod av inte så lättkränkta osv. En spade var en spade och en negerboll var ett bakverk.

Tjillepitten

Präxis! Och så "kom" man alltid hem med hälsosamma skrapsår...

Jo man har ju fått "mindre blesyrer" som det kanske kan kallas idag av sunt friluftsliv. Terrängbana för vanlig cyklar, man lekte krig och slogs/brottades. Idag hade det varit "hat och hot" varvat med annat piss som inte en jävel då brydde sig om.

Tjillepitten

Ingen CP-cykel-CP-hjälm, och så fitt man leka med smällare i tidig ålder.

Och tänk att vi röverlevde dessa saker? Har säkert klämt det förr men jag hojade ner till Hargs Livs (som då var en Cööp) för att köpa cigg, en Aftonhomot och en liter mjölk. Detta var 80-tal då det var mera ToF. Igår vart jag inklusive 10.000 drabbade av ett urfittat Telia vilket gjorde att man inte kunde ragga gubbstjärt och vilket liv det blev om det. Mest av fittslickare som inte levt ett liv utan Intranätet. HUH och HJÄLP! Nu "kommer" ryssen. Och i många fall önskar jag pervsonigen att ryssen "kom" så hjonen fitt smaka på skräck.

Tjillepitten

Äggsakt! Hade en ung frammis på värksamheten tidigare som ringde chefen miss i nassen för att hennes telefon tappat förbindelsen med fordonets platta som hon körde Spotify på. Hon blev snabbt idiotförklarad...

Att hon inte bara fnissade och "kom" undan med ett oskyldigt: Jag visste inte. Bussis vart nästan kölbögad pga en frammis sent 2000-tal då hans perviga Merca hade hela sidan sönderknollad... Vart upprunkad via Nokian strax innan jag skulle "gå" på KV/NV varpå en relativt irriterad telefjånist gapade om vad jag gjort med bilen. HAIWAN! Jag hade inte gjort ett skit med åkdonet sädan föregående natt. Hela sidan på en MB Vitto hade körts sönder, där var glaskross och backspegel m.m saknades. Det visade sig att en sittkissande haiwanes fått i uppdrag att köra åkdonet, krökt minibussfan runt en stolpe då "hon var van vid personbilar och var stressad". Japp true story. Men hur som ställer åkdonet på sin platz och skiter i det mesta. Samma år körde kossan ut på en åker "via GPS" och först då var det färdigt då det kostade slavdrivaren liiite för mycket att ha kvigan i tjänst. "Kvinnor kan"... Fuck off!

Tjillepitten

På dagis kan dom joppa...

Jaah, med sina "baaarn" som det handlar om.

Tjillepitten

Blir det regelbundna kladdkramar fångarna emellan?

Snoppen sitter på kroppen och mår toppen!

Thumbs up Thumbs down