Sv: Dagens Ord: Bajsta

Beskrivning: När man bajsar i bastun, oftast på aggregatet.

Thumbs up Thumbs down

Påminner en del om: https://www.fittkramp.se/svordom/sv/vis … .5761.html

Tjillepitten

Varför har inte centralbadet skaffat en bajstu? Jah hade garanterat skaffat ett årskort då!

Skaparen av Mortiscism.

Mhm! Fitt reda på att jag kunde plocka ut "Fistvårdnadsbidrag" via NV:n så frågan är om man inte skulle införskaffa sig ett kort på Padel-Medley i byhålan? Man kan ju alltid sitta och slörunka i bajstun medans daddy efter daddy ramlar in i den furuinklädda inrättningen.

Tjillepitten

Vilken dröm!
Har aldrig besökt Medley i Finspång, däremot den gamla simhallen för många år sädan innan den blev ett UE-ställe och senare revs.

Skaparen av Mortiscism.

Jaah det var synd att man inte hann med att UE:a sig lite i det gamla badhuset. Tänk så mycket röv och pungsvett som absorberats upp i bajstu-lavarna!

Tjillepitten

Mums! Ja, jag har ju själv suttit i den bajstun en kortare stund för sisådär 20 år sädan.
Har äfven sett ett par UE-bilder därifrån, lite unikt för stället var att man hade små omklädningsbås med tunna väggar. Det liknade en rad med runkbås, där inne fanns i princip ingenting förutom någon enstaka krok på väggen. Synd att man inte hade hålsågen med sig, vilket pervfekt ställe att borra ett gloryhole!

Skaparen av Mortiscism.

Mmm så gott du talar. Jaah vad vore det utan ett gloryhole eller flera?

Tjillepitten

Tänk å kränga gloryholes i lösvikt...

* * * Lycka är en blöt, kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Mhm... Att få åka runkt i en tjänstspermo och borra upp gloryholes efter kundens (sex)behov. Självklart skall företaget joppa 24/7 året om för att ombesörja landets behov av gloryholes.

Tjillepitten

A'psis! Eller då hål är hål så är ju dessa osynliga, vilket "kommer" att generera mången monopolpängah! Aivan/playboy

Fick en flashback om "flyttbara hål" från någon film men minns inte vilken bara. Jag tror det skulle kunna vara framtiden för oss håmon? Här kan vi tälja både gyllene och brunt guld skulle jag tro!

Tjillepitten

Jaaah! Mumma! Aivan/blum

Åh, tänk. Man åker runkt i en skåpbil som är full med hålsågar och olika borrar. Där bak finns även ett urval av en massa olika pallar.

Skaparen av Mortiscism.