Sv: Dagens Ord: Pervision
Beskrivning: Att ha en vision om att något kan förvandlas till något perverst. Kan uppstå genom bara en tanke eller synen av något föremål man vill äckla sig med.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pervision
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Att ha en vision om att något kan förvandlas till något perverst. Kan uppstå genom bara en tanke eller synen av något föremål man vill äckla sig med.
Jag är gladeligen med och snickrar!
Härlich! Du är så väl"kommen" så gulliz!
Tack! Har en hel "sats" med hålsågar från Böghaus som är speciellt framtagna för skapandet av gloryhole-hål.
Pervfekt! Åker förbi Dollarstore och sno... ehh köper lite inredning och ett par LED-slingor!
Jaaaaah! Pra pra! Där har dom mycket och mången glittriga inredningsprylar som garanterat ökar homosfären med 39-42% i vårt bygge.
Åker och snat-... "Införskaffar" läder som vi kan klä möbler, väggar och tak i!
Närheten till djurparken gör att vi med lätthet kan ta Bamse, Skutt och Skalman som gimps!
Så lämpligt för här ligger rucklet som skall bli vårat nya gloryhole-krypin: https://www.google.com/maps/place/58%C2%B041'18.2%22N+16%C2%B019'22.1%22E/@58.6884004,16.3215125,282m/data=!3m2!1e3!4b1!4m4!3m3!8m2!3d58.688399!4d16.3228?entry=ttu
Åh, detta ställe kände jag inte till. Tack för tipzet!
Inte jag heller förräns kalhygget dök upp, måste åkt där 20.878 gånger minst innan. Inte mycket att se men fint "kommer" det att bli när vi är klara med snickeriet!
*packar verktygsväskan... och bajs...*
Jaah! *Packar kedjor, vaselin och kond-...*
Kondomer? ...KONDOMER?! Kukmössor är till för vaniljon! Då kan vi ju lika gärna ta med oss virkade fittmössor!
*...Packar ner några virkade fittmössor för förnedringssyfte till alla gimps.*
Bra där cumrat Mus!!!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Pervision