Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Beskrivning: När två utlösningar från två olika herrar får kontakt genom någon form av gemytligt samkväm och blandas.

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Igenkänningsfucktor 110%. Sjukt störigt när man hållit inne sin BU i väntan på en sträng DB. https://www.youtube.com/watch?v=dK1B9b_0Z2Y

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Präxis!
Kul att Jesse Ventura tuggade sådana brutala mängder tuggtobak på riktigt i scenerna förresten. Tänk dig om det hade varit lössnus istället! Aivan/biggrin

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Jaah en halv stock General grovkuk i varje scen!

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Får mig att tänka på en trädgårdsmästare som jag hade praktik hos en gång. En stadig daddybear som brukade ta en "efter maten-snus" efter varje lunch. Han plockade då fram en dosa Kronan lös, tog den fetaste prilla som jag någonsin sett och prejade in den i munnen, helt utan att baka prillan först så att det hängde snusrester i skägget/mustaschen. Rätta takter!
Han hade snusat i ungefär 40-50 år, då kände man sig ganska underlägsen när man fjantade runt med sitt portionssnus!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Jaah det lät mycket ToF! Under mina padelaktiga försök till att snusa så var det också portion som gällde. Visst man provade på baksnus så som Röda Böglacket och General men det tålde inte den här veka hetrosexuella kroppen då. Man kanske borde göra ett försök igen nu som homo? Nu är ju snuset också fittdyrt liksom rökat men hälsomässigt är nog snuset bättre. Vejpa är för slanaktiga hjon! Däremot att röka vattenpipa är något helt annat, lite mer bestyr med att ta med sig men oerhört ToF om det görs på rätt sätt, dvs knollarstyle.

Tjillepitten

Sv: Dagens Ord: Cumtakt

Så sant. Använder lössnus någon gång ibland, t.ex. när jag dricker tallis mä kuka-cola. Men av bekvämlighetsskäl så blir det oftast portion. Det kan bli dyrt beroende på hur mycket man använder och vilket märke man väljer, själv kör jag oftast på Knox portion. En stock för knappt 300 monopolpengar räcker i lite mer än en månad, det blir därför inte så dyrt för mig. Känner däremot några pervon som snusar en dosa (f)Ettan om dagen, och det blir rejält dyrt, ungefär 1500 i månaden! När det gäller lös så föredrar jag Göteborgs Prima Fint, men eftersom att den är fittdyr så blir det bara en dosa någon gång ibland.

Ja huga, vejp och nikotinfritt smaksatt snus är ruskigt slanigt. Vaniljon som står och "röker" godiscigg är t.o.m. mer ToF i jämförelse.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.