Sv: Dagens Ord: Ballhav
Beskrivning: Inrättning på bl.a IKEA där man kan lämna av pervon i ett hav av dildos och buttpluggar.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ballhav
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Inrättning på bl.a IKEA där man kan lämna av pervon i ett hav av dildos och buttpluggar.
Aaaahahaha! Så "spot on" beskrivet att jag fick oral bajsutlösning! Annars var det juh en klassiker runt 1994-1997 att bada i ballhavet på McDullah's, Giraffen, när man snurrade in där med +2 promille runt klockan 20:15 en kulen lördag och skulle ha sex cheesebögare och en stor Kuka-Cola innan man fortsatte in mot stan. Men nu är det borta sädan länge. Fnö!
Men en -03:a? Lät lyxigt i detta sammanhang... 1998 skulle jag ha sagt...
Jo visst har man legat i ballhavet på McDullah´s i Nypöking och äcklat sig efter en bajsblöt kväll. Samma McD man ser från E4:an om man "kommer" söderifrån. Nu är det ombyggt och så där vaniljotrendigt som di flesta är idag, men då 1990(?) när dom slog upp sina portar för att tillgodose volkets behov av diabetes och fetma var det inte så påkostat. Minns inte vilket år det var nu men något miffo hade placerat en bomb inne på skithuset. En riktig sädan, inte en bajsbomb tyvärr. https://www.svt.se/nyheter/inrikes/fang … -mcdonalds
Så skoj det hade varit om man, som liten twink, firade kalas på inrättningen och Bleppe plötsligt stormar in och tar över kommandot!
Ger barnen seglis och SHÖMK, lirar Snorleifs på full volym, går ut i köket för att perva loss med pervsonalen, bajsar ner rutschkanan, spyr och däckar i ballhavet tills ToF-polisen kommer.
Massdöden för ballhaven skedde väl någon gång när jag var 11-12 bast, så jag har tyvärr aldrig fått chansen att perva runt asfull i ett sådant. Det fanns ballhav på McDullah's i Norrpökings city, samt någon kissgul rutschkana som orsakade statisk elektricitet vill jag minnas. Sedan så fanns det en spårvagn utanför McDullah's i Ingelsta där man kunde ha fist, denna försvann också run(k) mitten av 00-talet.
Hähäh! Ja, AFA är ena riktiga haschtomtar. Av alla ställen man kan placera en festlig bomb på så väljer man McDullah's!
Jaaah Östbögatrafiken körde en bajstro-spårvagn en period det stämmer. Undra varför den försvann? Jag menar hur skulle det vara en dålig idé att skaka runt och supa sig cp-full ihop med andra? Jupp placeringen av bomben är något förbryllande, den hade placerats i innertaket vill jag minnas.
Så skoj det hade varit om man, som liten twink, firade kalas på inrättningen och Bleppe plötsligt stormar in och tar över kommandot!
Ger barnen seglis och SHÖMK, lirar Snorleifs på full volym, går ut i köket för att perva loss med pervsonalen, bajsar ner rutschkanan, spyr och däckar i ballhavet tills ToF-polisen kommer.
Det hade varit nåt dä!
Jaaah Östbögatrafiken körde en bajstro-spårvagn en period det stämmer. Undra varför den försvann?
Åh, yes. Men jag syftade på den spårvagn som stod uppställd utanför McDullah's i Ingelsta mellan typ 1997 - 2005. Man kunde boka den för födelsedagskalas, scatfest, etc:
"Här är man kalas och megagay!" borde det stått på sidan. Nej den där minns jag inte, kanske för att jag "kom" till byn år 2000.
Synd att spårvagnen försvann, annars hade vi kunnat perva loss i den!
Den såldes tydligen till en privatpervson som har den ståendes på sin tomt. Aggregaten på taket från McDullah's-tiden sitter fortfarande kvar också. Man kan se den stå porrkerad i street view: https://www.google.com/maps/@58.5171234 … ?entry=ttu
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Ballhav