Sv: Dagens Ord: Bakislycka

Beskrivning: När den givna glädjefyllan aldrig faller in och du istället super skallen av dig så du kan njuta av nästa dags halvfulla CP-tillstånd.

Thumbs up Thumbs down

Gillar du bakislycka, Mortis?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna! * * *
"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.

Ja, om det är den typen av bakfylla där man fortfarande känner sig småpackad istället för att må som ett slaktat arselhål.

Det bästa är dock "dagen-efter-bajsen", som kan bli mycket spektakulär. La en sådan igår efter att ha vaknat på eftermiddagen någon gång, lördagskvällen bestod nämligen av mängder med groggar, öl, grekiskt käk och fysisk aktivitet på vägen hem.
Resultatet blev en öronbedövande process och liknade de pågående översvämningarna i centrala Europa. Vilken lycka! Aivan/smile

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Mums! Kanske även inmundigades med "tzatziki" istället för "kebabsås"? Aivan/blum

"Jag tycker att du är så fin/på amfetamin och spanskt lantvin..." Ring mig: 0973 - 54 60 00.

Man fick faktiskt både "tzatziki" och "kebabsås" när man beställde gyros! Mumma! Aivan/blum

(Hittade ju denna också från samma natt: https://youtu.be/BhqGndXXRIk )

Skaparen av Mortiscism.

Najs.

- Och WOW! Vilken video! Aivan/shout Livsfarlig stuntpervocykling med sång. Mycket imponerad! *flaffa*

Äsch då! *Fjollvink.*

Skaparen av Mortiscism.

*flaffa flaffa flaffaaaaaaaaaaaaaaahahhaaaaa*