Sv: Dagens Ord: Paola

Beskrivning: (Verb) att paola, hen paolar. Kan inträffa efter att personen varit ute i glada vänners lag varefter köttets lustar blir för stark vilket leder till könsumgänge med importerade kaffeflickor från Bulgarien, varefter lagens långa arm sagt aja baja. När detta uppmärksammas i den kolorerade veckopressen och det mediala intresse blir stort så tar vederbörande i för kung och fosterland för att pudla och beskriver fadäsen med så detaljerad inlevelse att lagens långa arm finner för gott att bura in vederbörande på vatten och bröd, så allmänheten skulle undslippa fler matlagningsprogram.   

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Paola

Oj! Det här ordet kändes verkligen aktuellt på något sätt. Hmmm... Men oavsett så ska ju kuken ha sitt, som den gode herr Andersson en gång sade. (Och nu menar jag Inte Daniel)

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Paola

Syster Märta brukar ta ett bastant grepp om min penis och smälla till ollonet med knytnäven som en ketchupflaska när jag citerar Frank efter  morgonens batongterapiomgång.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Paola

Hur känns det? Jag kommer ju aldrig få uppleva det då mellan mina ben bara är en massa brun/gult/rött/vitt kladd och sörja och kan där med inte urskilja vad som är vad, eller om jag ö.h.t. Har en penis. Aivan/hmm

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Dagens Ord: Paola

Det gör ont.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Dagens Ord: Paola

Köpte just loss ett varumärke, riktigt fyndpris, tror det kan bli en stor säljare. Jag tror jag kan nalla lite från latrintanken i södra paviljongen och fylla burkar. 

https://via.tt.se/data/images/00906/cc5fe938-869a-447d-a144-a8c7a9bc9a70-w_300_h_100.png

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down