15,201

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över,...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,203

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå,...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,205

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,207

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,209

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes,...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,211

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och godis när jag i bögandets...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,213

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och godis när jag i bögandets heta intensitet nu min säd...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och godis när jag i bögandets heta intensitet nu min säd tömmer, med lätta steg jag...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,215

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och godis när jag i bögandets heta intensitet nu min säd tömmer, med lätta steg jag mot campingens jourbutik kosan styr,...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

På urspårad vaniljosemester.

Med käcka familjen i Volvons kupé vi bort mot campingen fara, checkar in, parkerar. Första stugan till vänster vi checkar in i, smygöppnar en burköl på toa och svårformade känslor över mig nu svallar. Packad ranglar jag ut för att grillen tända. Snubblar över grannarnas tältlina varpå bägaren rinner över, okvädesorden haglar, kuken börjar stå, granngubben ut kommer med långburken bärfis i högsta hugg, vrålar "SPRIT Å BÖGA" och sveper burken i ett nafs. Vaniljofrugan höres klaga i högan sky med tårarna sprutades, männen bögar bland pantburkshögar, barnen tittar förundrandes, börjar tjata om glass och godis när jag i bögandets heta intensitet nu min säd tömmer, med lätta steg jag mot campingens jourbutik kosan styr, dags att ringa efter spritbilen.

NYYH

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,217

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat,...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,219

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen,...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,221

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,223

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

15,225

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Fredags-AW med kollegorna.

Klockan 14 vi från kontoret flyr innan arbetsdagen ens slutat, röker meth på väg till utestället och korkar upp dryckesjonen, känner hur man börjar komma i form när vi kliver in på O'Pervys. Beställer mäklarbrickor men lämnar groggvirket kvar, istället vi spriten med PCP spetsar,...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>