13,426

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Smegma.

Smegma smegma smegma smegma smegma ost från Flen smegma smegma smegma smegma kiss bajs smegma smegma smegma runka bögbusa smegma smegma smegma pillesnopp tihi suga topp opp i pop smegma i vuxenblöjan och seglardrickaflaskorna så uppdruckna hejhej dansa korvdans smegma smegma smegma smegma smegma pungsug...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Smegma.

Smegma smegma smegma smegma smegma ost från Flen smegma smegma smegma smegma kiss bajs smegma smegma smegma runka bögbusa smegma smegma smegma pillesnopp tihi suga topp opp i pop smegma i vuxenblöjan och seglardrickaflaskorna så uppdruckna hejhej dansa korvdans smegma smegma smegma smegma smegma pungsug säljes för en billig peng...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,428

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Smegma.

Smegma smegma smegma smegma smegma ost från Flen smegma smegma smegma smegma kiss bajs smegma smegma smegma runka bögbusa smegma smegma smegma pillesnopp tihi suga topp opp i pop smegma i vuxenblöjan och seglardrickaflaskorna så uppdruckna hejhej dansa korvdans smegma smegma smegma smegma smegma pungsug säljes för en billig peng när nu smegman flödar totalt!

NNNYHHGHFH!!!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,430

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,432

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,434

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,436

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,438

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,440

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min,...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,442

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster Märta, kuken får agera batong...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,444

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster Märta, kuken får agera batong alalala long, Ostis i kramtröjan...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster Märta, kuken får agera batong alalala long, Ostis i kramtröjan tar sig ur och smiter,...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,446

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster Märta, kuken får agera batong alalala long, Ostis i kramtröjan tar sig ur och smiter, bastuklubbar och fisterior besökas så...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Aspackad på dagcentret.

Till dagcentret jag beger mig glad i hågen, spermobilen vrålar nedför gator och gränder, seglardricka i båda händer. Basen dunkar när jag till centret anländer med stil och finess, personalen flyr och lämnar mongoloiderna kvar hurra, nu ska här pervas, inleder med små bögryck och putande stjärt så smärt, vuxenblöjan jag glatt låter översvämmas när NGD:n flödar nedför strupen min, under mongoloidkamraternas jubel jag därefter dansar korvdans och imiterar syster Märta, kuken får agera batong alalala long, Ostis i kramtröjan tar sig ur och smiter, bastuklubbar och fisterior besökas så gärna, därför sticker vi härifrån.

HNNNGNYYYYYYYYF!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,448

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höst.

Kurar hemma i kissvarm säng...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höst.

Kurar hemma i kissvarm säng, sommarens eskapader endast minnen nu...

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

13,450

Sv: The neverending 5-ordsDIKT

Höst.

Kurar hemma i kissvarm säng, sommarens eskapader endast minnen nu så blott, kollar alla säsonger...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>