Tråd: Dagens Ord: Kirchsteigerkotte
Beskrivning: En otrolig mysig och mjuk men samtidigt helt impotent dase.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kirchsteigerkotte
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: En otrolig mysig och mjuk men samtidigt helt impotent dase.
Mmmm... Kan verkligen föreställa mig en person med en sådan kotte sitta lite lätt tillbakalutad på sitt trädäck en tidig junimorgon med en egenhändigt drejad té-kopp fylld med ekologiskt älgsperma-té och solen lysandes över dess nöjda léende och stolta och välputsade Kirchsteigerkotte. Allt inbakat i ett mjukt fluffigt ljus a'la tysk godis/choklad/sköljmedel/dildo-reklamfilm.
Nu måste jag bild-googla E.K. bara för det! *flaffa flaffa flaffa*
Åh. Bleppe! Dina ord säger mer än tusen bilder. E.K. själv skulle bli sugen på det där teet om han läste ditt inlägg.
Det är ju bara för att du skrivit ett så fint ord, Rabbe. 
Sommarkotten ,mjukt renoveringsobjekt i 4 delar
Harkel: Ja det vore något det. Tänk Fittkramp-TV. "Nu ska vi renovera denna gamla fina massagestav som drivs av en Briggs & Stratton 3,5hk, och det med lite spackel, silvertejp och 5-56".
Kirch-steiger - betyder det inte kyrko-bestigare?
FKTV är så bra .Kan vi få Ernst som Ankare, kottmakare o uppläsare av dagens ord ?
Ja det börjar väl bli hög tid att starta en FKTV kanal .
Det kan börjas i liten skala med att någon (Ernst ?) läser upp dagens ord .
Bleppes godnattstund ,Bleppe-Spermobildoktorn,Rabies gräver djupare,En Dverjs vardag, Fredagsmys med Frallis o Frälsis,Vrak testar Ouzo,Mongomittnytt är andra möjliga återkommande inslag
Harkel: Oh oh oh!!! Så bra så bra ju. Nu blev jag verkligen tänd på att starta FKTV.
Inte så svårt .Locka Ernst med några tallkottar som du slänger på marken.
Och så drämmer du på han i X-et ,samtidigt som han tittar in i linsen .ler lite ansträngt o hälsar kanalens tittare välkomna till Sommarkotten.
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kirchsteigerkotte