Tråd: Dagens Ord: Kometen på Vintergatan
Beskrivning: Naturfenomen som inträffar när man blir avrunkad av en person med riklig mjäll .Båda huvudena skakas hårt när det är dags för kometavlossning .
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kometen på Vintergatan
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Naturfenomen som inträffar när man blir avrunkad av en person med riklig mjäll .Båda huvudena skakas hårt när det är dags för kometavlossning .
Kalmar! *tu*
Dom bästa kometstudierna görs i stadsparken i Kalmar. Nu förstår jag varför. Ska genast avsluta min Clerasil mjällshampobehandling och springa med dasen i högsta hugg till Kalmar för en union i Astroperversion.
Filmar man den sekundsnabba händelsen med en snabb stillbildskamera,kan man ägna långa kvällar till studier ,o bese hur kometen färdas genom galaxen ,innan den slutligen landar i sin destination ,den ultramjälliga hårbotten mitt i planeten (Dont try this at home,only in Kalmar....)
Måste varit trist För Heavens gate-medlemmarna när kometen Hale-bopp kom, inte bara för att dom inte var i Kalmar och kunde utföra sina kometstudier men för att dom var kastrerade.
*Struntar i vilket och lägger och blottar sig i slottsparken!*
Bleppe, nästa gång får du säga till i förväg, så att man kan åka ner en runda och njuta!
Sidor 1
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: Kometen på Vintergatan