Tråd: Dagens Ord: musarm
Beskrivning: Ett tillstånd hos varlfritt kön när armen blir överansträngd av allför intensivt handarbete med stimulering av det kvinnliga könet.
Välkomna till Fittkramp's forum! Stället för skitsnack med svordomar.
Du är inte inloggad. Logga in eller registrera dig.
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: musarm
Du måste logga in eller registrera för att svara
Beskrivning: Ett tillstånd hos varlfritt kön när armen blir överansträngd av allför intensivt handarbete med stimulering av det kvinnliga könet.
De e nog ännu värre för oss killar när vi får skavsår i handen av allt "handarbete" Tjejer har de för bra, så e de bara, så om de får handarbeta 1-2 gånger om året så ska de absolut inte klaga! 
Kvinnor är bättre på allt utom att pissa namnet i snö.
Tur då att man oftast håller sig till det tredje könet...
Sen kan jag berätta att jag nu mest sitter och julmyser och dricker Julmust Special.

Julmys med tredje köntet är en klassiker som Kalle Banka och Arnte Bajse. Vad är det i paketen Bleppisen? En nedspermad dverj eller kanske en rymling från Säters säkerhetsavdelning att ha mys med på Julafton?
God Jul alla snuskiga fittkrampare. Har ni varit tilräckligt perversa för att få julklappar nu då?
Det är far och son Bajse i paketen, Ostis. Att förlusta sig med på valfritt sätt 
Ja, jag tror jag har varit tillräckligt pervers för att få minst en klapp.
God Jul på er! 
Vad mysig och familjär Jul du får Bleppisen. Blir lite avundsjuk nu. Själv sprang jag ner på stan och traditionsenligt spermade ner några bussrsenärer, som en hyllning av Guds stora sexorgie med Maria. för 2000år sen.
den polkagrisen var inte dum
God Jul.
Åååh, slicka polkagris! *slafs slafs dregel*
En polkagris i röven är ett guldkorn i julmyset
Vart är jag? Hur kom jag hit? Vad gjorde jag igår? 
Jag sprang ut bland skogsdungarna och kollade med såg inte till någon på spermobil. Vad kan fäörresten ha hänt med fittkramp nu? Blir lite orolig för det kommer inga nya ord..
Kör man Bleppes nollställningsmetod så är det alltid nya ord
http://www.fittkramp.se/svordom/sv/visa … .1356.html
låter gott. Undrar om Daniel gör denna kulinariska rätt på Bleppe i stället för att uppdatera orden?
Ostis: Inte i år dock. Jag och lite annat löst folk har ägnat oss åt ytterliggare en session "Snopp i grytan" hela dagen idag. Det var smaskens! :9
Bleppis. Brukar bli ganska salt och gott med snopp i grytan efter ett tag.
Visst blir de det, kära Ostfralla. Hur var din jul då? 
Bleppisen, jag blev faktiskt lite besviken. Följde den fina traditionen att åka med sj och fastna på spåret i skogen med tillhörande trasiga toaletter men det blev aldrig någon pervers gruppsexorgie med golden showers från kissnödiga damer 
Åååh, stackars dig, Ostis! För jäkligt att man inte ens ska kunna lita på SJ. Skickar lite kompensationskiss till dig...
Tack Bleppisen vad du är snäll. Va gott det smakade.
Jag förstår inte vitsen med att stanna tågen mitt ute i ingenstans när dom ändå inte har pervogruppsex. Jag fösökte liva upp stämningen lite genom att lägga mig i mittengången och kissa lite på mig själv men nähä då kom bara tågvärdarna rusande och började bjäbba som värsta besserwissrar...
Jo jo... Det där känner man ju igen. Att kreti och pleti som har fått någon slags uniform på sig försöker avbryta ens vilda onanistunder, eftersom dom tror att dom är en auktoritet bara för det. Sist kom hela TVÅ medlemmar från Village People och förde bort mig i en blå/gul/vit bil då jag gjorde rutschkanan inne på Ikea's lekavdelning lite roligare och döpte om den till "The Mystery Yellow River Sperm Tour" och åkte om å om igen...
Edit: Och för att förtydliga så hade jag gjort så den levde upp till namnet också...
village people, dom här menar du? Jag säger bara R.F.S.U!!!
http://www.youtube.com/watch?v=hSEkW2xSeVs
Du måste logga in eller registrera för att svara
Fittkramp's forum » Dagens Ord » Dagens Ord: musarm