Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Ti-hi, smickrare där *bögrodnar*. Nej kära patient, även du kan bli precis som jag. Utbildningen har jag fått av ÖIA:s personal, varav flera har fått sina utbildningar från Moserinstitutet i Düsseldorf. Jag har lärt mig genom batongterapi, svängbäddsmaraton och goda råd från systrarna, men utöver det så har jag också lärt mig mycket genom att tyda etiketterna på flaskorna inne på systembolaget. Ett och ett annat spermobilrace, intagande av snurrepiller, några besök på USvideo, och utforskande av kroppsöppningar har även gett mycket kunskap.   

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Vad är skillnaden på snopp och kuk?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

En kuk är inte svår att ta miste på! En rejäl batong mellan benen som alltid står, det är en redig kuk det!
Snoppen är däremot lite lurigare, en sladdrig liten slapp grej som känns skapligt meningslös. Det sägs att sliddjur på gatorna i Thailand ibland kan ha en snopp om man har tur/otur, vilket gör det hela lite extra lurigt. Dessutom finns det sliddjur nu för tiden som plötsligt opererar sig, får skägg och odlar fram en snopp, läskigt va? Aivan/shout
Nä, snoppar är allt bra luriga. Man vet aldrig var eller när de dyker upp.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack Dr. Mortis. Nu är jag lugn. Då var det bara en väldigt stor klitta som skäggstubbige thaian sa att hon hade. *pizzeriaragg kl. 00:57*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej doktorn.

Jag har hört talas om bröstförstorningsoperationer. Är det något jag kan göra? Sen var det något om kupstorlek... Vad är det?

Kladdkram från Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Enligt dagens ideal är det väldigt inne med stora patteblaffer, så visst är det något du kan göra om det förbättrar ditt självförtroende!
Det finns många kupstorlekar, desto senare i alfabetet desto större. Själv skulle jag vilja föreslå en operation till Z-kupa. Gissa om folk kommer att ge dig trånande blickar då!

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Åbåj!!! Aivan/blum Då ska jag genast göra det.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Doktorn.

Jag har fått något som jag tror är utslag på mitt urineringsorgan. Kan ju även vara spunk. Är det farligt? (observera mina fina naglar)

https://xam.nu/f/bleppes.fina.penis.jpg

/Kladdkram. Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Detta är tidiga symptom för pungröta! Du måste genast börja använda din penis så mycket du orkar till att knulla allt som rör sig. Gå bort till hamnen och leta upp det billigaste hålet du kan hitta, använd inte snoppgummi, kör gärna flera rundor. Om du inte hittar någon som rör sig så räcker det med att individen andas. Eller har puls. Eller ingetdera, om det är kris. Snart så kommer ditt urineringsorgan att anta en friskare färg, och prickarna på organet kommer att sprida ut sig. Detta är tecken på att pungrötan har börjat släppa. Lycka till!

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack doktorn.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Jag vill förlänga snoppen. Hur gör jag?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Du drar i den såklart! Så ofta du kan. I sömnen, när du äter, när du tittar på tv, när du storhandlar, när du är på badhuset, när du åker spermobil, när du köper seglardricka, när du är på studiebesök på det lokala dagiset, när du sitter i häktet, när du sitter i tingsrätten, när du sitter på rättspsyk, o.s.v, o.s.v...

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack du vise. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej doktorn.

Är det farligt att blanda Trocadero och snurrepiller?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej.

MYCKET FARLIGT! PROVA INTE! Aivan/shout
Trocadero innehåller socker som gör dig hög! Det kan även orsaka fläckar om du spiller det i sängen! Aivan/shout
Snurrepiller skall alltid intagas i stort antal i kombination med seglardricka och SHÖMK. INTE trocadero.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Oops! Försent!!! Aivan/shout

https://xam.nu/f/trippar.gif
"Flaffagroovylious!"

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Jisses! Aivan/shout
Bäst att du dricker en massa seglardricka så fort som möjligt för att eliminera den livsfarliga trocaderon Aivan/shout

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Goddag doktor Mortimer.

Är det sant att det är uträknat att man Ska dricka 1 öl i timmen under ett dygn om man köper ett flak öl, t.ex. 50cl's Arböga 10,2? Detta med tanke på att ett flak innehåller (futtiga) 24 burkar...

/Bleppe-kissvåt.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Jajamensan, så var det iallafall tänkt från början enligt rekommendation från regeringen, men tyvärr så är ju politikerna ett gäng vaniljheteros som inte vet någonting. Inte ens hur man super.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Åhå! Tack så mycket. Aivan/smile *psscht* *klunk klunk klunk* *bööööörp* *kissssss*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer.

Har flensost fler användningsområden än bara föda? Har nämligen en hel del utav den varan nämligen. Aivan/smile

/Kladdkram, Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Ja, man kan bl.a. brygga alla möjliga drycker på det. Går bra som ingrediens när man t.ex. ska göra eget NGD.
För övrigt kan man smörja in sig med flensost, vilket garanterat funkar när man ska gå ut och ragga.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack doktorn. Vad du kan och vet mycket.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej fajbjoj doktorn.

Stämmer det att penis trillar av efter att man haft samlag och att det sedan växer ut en ny? Det är iaf. vad min polare Benke har sagt till mig. Aivan/shout

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Nej, Benke har fel. Dock så stämmer detta om man är en dvärg.
En dvärg har dock ingen penis, istället så kallas hans könsorgan för "gnork". Gnorken kan bara användas en gång efter ett fullbordat samlag, varpå den ramlar av kort därefter. En ny gnork växer sedan ut, vilket kan ta mellan 4-6 veckor innan den går att användas.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.