Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Oj oj oj, nu blir Doktor Mortis avundsjuk ska du veta! Svampodling uppstår vanligtvis hos folk som åker mycket spermobil i sommarvärmen, det kissblöta sätet blandas med hettan och värmen, varpå svampar börjar växa fram. Detta är extremt eftertraktat på gayklubbar, att få slicka av någons rövsvamp anses dessutom vara extra lyxigt, något man alltså kan tjäna mycket pengar på.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack Mortis. Ska genast ut och försöka tjäna lite pengar.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

Jag får alltid bajsutlösning när jag ser bilder på dig och Ostis. Är det normalt?

Kladdkram från Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Detta är helt normalt! Din bajsutlösning är ett alternativt svar utav en orgasm, vilket vilken människa som helst i din ålder bör få efter att ha beskådat en bild på mig eller Ostfralla (Hihi! Äsch! *Bögvinkar.*). Om du däremot tycker att detta är ett problem så föreslår jag att du maratontittar på uppträdanden med Thore Skogman, Povel Ramel, eller Leif Loket Olsson. Detta bör till en början ge brutala bajsutlösningar (så se till att befinna dig nära en toalett eller ett avlopp), men bör enbart resultera i rejäla orgasmer efter några dagar.
Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer.

Vad ska man äta om man vill prestera en mytomspunnen Bristol-tia?

/Kjam, Bleppisen.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Bristoltian är en riktigt klassiskt mytomspunnet bs-resultat som extremt sällan skådats. Det sägs att inte ens de mest erfarna bajsutlösningskonungarna från öst till väst icke lyckats med denna bedrift. MEN! DOKTOR MORTIS HAR SVARET SOM DU SÖKER!

1. Den största buttplug du kan hitta av det mest solida objekt som existerar. Du vet vart den förs opp.
2. En tioårsdiet på fetter. Inget annat, minsta undantag och planen är förstörd.
3. Maratontitta Åsa-Nisse-rullar. Runka i extrema hastigheter under filmvisningarna.
4. Efter tio år förs pluggen ut, därefter tar du i.

Detta är de enda råd jag kan ge dig. Trots detta så är bristoltian ändå dock mycket sällsynt, det hela kan resultera i katastrof istället. Var försiktig.
//Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack snälla Mortis för hjälpen. Ska genast testa detta!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Vad är flensost?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Flensost är en mycket fin delikatess som du kan odla hemma på penis. Säljer som smör nere i Tyskland för höga priser.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej kära Mortimer Mus.

Jag frågar åt en... eeeh... "vän" som har lite problem. Hon har nämligen lite klåda i dom... hrrrm... "nedre regionerna" så att säga. Vad kan man göra åt det?

/Med gudomlig hälsning och frälsning från Anti-pervo tanten.

* * * Vänlighet, godhet, trohet, mildhet. Jesus är svaret på allt! Hallelujah! * * *

Sv: Mortimers kropp & snopp

Anti-pervo tanten skrev:

Hej kära Mortimer Mus.

Jag frågar åt en... eeeh... "vän" som har lite problem. Hon har nämligen lite klåda i dom... hrrrm... "nedre regionerna" så att säga. Vad kan man göra åt det?

Satt utanför i väntrummet och kunde inte låta bli att höra.  syster Märta säger att sånt brukar tyda på gonorré, vet inte vad det är för något dock, kanske nått  med en ekorre typ...Vänta ska jag fråga tants syjunteväninnor dom vet nog säker och känner på mig att dom kan bevara medicinska sikretesser eller vad det nu heter.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Rita en femuddig stjärna på golvet och tänd ett ljus i varje udde, därefter offrar du en get genom att slakta den inne i stjärnan. Därefter läser du högt ur Bibeln, fast baklänges, detta bör göra underverk! *Fniss.*

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Jag är kåt. Vad gör man åt det?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Då måste man "tömma". Rekommenderar ett besök på USvideo, där du stoppar snoppen i ett hål i väggen tills det känns som att något exploderar. Därefter hör du en bastant, sluddrig, gurglande röst säga "Uhh, *svälj* tack!", sedan är du oftast inte så kåt längre.
Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Ooh! Tack Mortis. Supervärldsvanasvar som vanligt ja.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Du kanske vaknar upp nästa dag med stora vårtor på snoppen i olika färger, men var inte rädd, detta är tömningsvårtor. Ett tecken på att din tömning har delats med behövande medmänniskor i nöd.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej.

Jag är lite rädd för tomtefar. Är det normalt för en pojke i min ålder och kan jag göra något för att bli mindre rädd?

/Kladdkram, Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Har du någonsin känt en pirrande, ändock tom känsla i anus? ...Bra. Tomtefar är nämligen där för att tillfredsställa din pirrande känsla och vill få dig att må bra. Om du är nervös inför mötet så kommer han säkerligen att erbjuda dig ett glas "saft" för att lätta på dina nerver. När du vaknar upp igen så kan det hända att det kommer ut en salig blandning av vitt och rött från anus, detta är tomtevätska som sprider glädje i prutten på alla barn i Sverige. Du har ingenting att frukta!

/Homokram, Doktor Mortimer.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack Mortis. Nu är jag inte rädd längre.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

Det rinner både vit och röd kebabsås ur stjärtsingen på mig trots att jag inte ätit kebab på minst en veckas tid. Detta hände efter ett fyllebesök på US-Video's filial i Kalmar på Ölandsgatan igår torsdag om det nu mot förmodan kan vara relevant att nämna?

Puss & kram, Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Om det har gått över en vecka sedan du åt kebab, och såsen inte kommer ut förrän nu, så gissar jag på att det inte är så mycket action i tarmarna för din del. Jag gissar också på att US har ett finger med i bögleken, du bör därför gå dit oftare. Men för att hjälpa till så föreslår jag att du fyller ändtarmen med så mycket tabasco som du bara kan, för att jävlas med kebabsåserna där inne. Därefter täpper du igen med en buttplug magnum xxl xtreme, och dansar ett par timmar. Slutligen kan du överraska någon genom att visa röven i dennes ansikte, för att sedan dra ut pluggen.

//Sugslask, Doktor Mortimer.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Aha. Ok tack ska du ha. Åker genast dit igen. *wrooom*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

Jag var på någon sorts nöjesinrättning i Kalmar hamn igår som hette "Blue Oyster Bar". Idag när jag vaknade upp rann det kebabsås ur stjärtsingen min. Kan man fått någon allergisk reaktion utav alla paraplydrinkarna med små godisar i som man blev bjuden på?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Jaa, mycket möjligt. Om du bjöds på några tocken däringa "blåa musslor" i baren så kan jag även tänka mig att dessa hade ett bögfinger med i leken. Samla upp all kebabsås och sälj den till närmsta pizzeria som vanligt för lite vinst, därefter tycker jag att du handlar och tar med dig ditt eget godis nästa gång du besöker denna bar. Rätt sorts godis borde man kunna köpa av skojiga mörka herrar i Kalmar hamn.

//Doktor Mortis.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Dr. Mortis.

Vad har du för utbildning? Antar att du gått minst 12 år på Karolinska för att få svara på alla svåra medicinska frågor här?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>