Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

En kille i min klass säger att snoppen trillar av varje gång efter att man har legat med en tjej, men att det sen snabbt växer ut en ny. Är detta verkligen sant?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

52 Senaste redigerad av Mortimer Mus (2018-02-16 21:24:02)

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Informationen stämmer, killen i din klass har verkligen koll på läget.
Det som händer är att snoppen lossnar och simmar in i tjejen, där den förbränns till fett och lagras. Så varje gång du ser en tjej ute på stan av storleken "strandad blåval" så kan du vara säker på att hon haft många snoppar i sig. Gå fram till en strandad blåval och fråga exakt hur många hon har haft nästa gång du ser en, vetja!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

Jag har hört talas om "tjejbaciller" och undrar vad det är? Hört att det är något killar inte vill ha.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Dessa baciller har förekommit i medicinsk historia i årtusenden, men vad exakt det består av och vad det kan leda till är dock fortfarande en olöst gåta. Somliga män går helt oberörda av bacillerna, samtidigt som andra vill undvika detta till varje pris. Det är därför bastuklubbar och gaybarer (de enda 100%-bacillfria platserna i världen) har funnits minst lika länge som det kvinnliga könet.

Jag råder dig att ta det säkra före det osäkra, och flytta in i den gemytliga atmosfären hos ett runkbås på USvideo varje gång du känner dig sjuk. Det sägs att somliga individer har valt att flytta dit permanent.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis. Bleppisen här direkt från den tunga kalla kissblöta sovsäcken i runkbås 4 på US. (Vi stammisar behöver inte nämna "video" i sammanhanget)

Hur skaffar man sig en flickvän?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Käre Bleppe, jag blir förvirrad över din förra fråga och sedan denna med tanke på var du befinner dig. Om du befinner dig i karantän mot baciller bör du undvika det kvinnliga könet till varje pris, då din kropp kan få en kraftig spermabstinensis akutus.
Om du nu bara befinner dig spontant på USvideo när du skriver frågan, så kommer här en checklista för att charma en kvinna:

1. Bajs. Kvinnor förförs ofta av mannens naturliga kroppslukter, så ge upp dusch och bad helt. Bajsbad går dock bra.
2. Bär aldrig kläder, inte ens från Björn Bög. Kvinnor vill gå "daown to bissniss" och se din kropp i sin prakt.
3. Mer bajs, då menar jag att du skall bära med dig någon kubikmeter när du är ute på stan. Därefter lämnar du ut ett spår av bajs som leder fram till ditt hem. Kvinnorna förförs av din lukt och flockas snart utanför.
4. En stabil spermobil som väcker uppmärksamhet. Att utsmycka åkdonet med löspenisar och använda vb's gör underverk.
Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis du vise.

Jag har hittat en kvinna, eller jag tror iaf. att det är det. Vi kan väl (ev.) säga humanoid. Ja ja. Den andas och det är ju bra. Man är ju inte något perverst nekro liksom. Nu undrar jag i vilket hål där nere jag ska stoppa in Lill-Gösta i för att producera ett barn?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!

Vilket hål din Lill-Gösta väljer är inte viktigt, man kan lika gärna ta det första bästa, men om du vill vara riktigt säker på din sak så vill jag föreslå att du gör ett eget hål i henne. Detta kräver lite händigt arbete med en kraftig borrmaskin. Att det stänker blod från kvinnan samt att hon skriker är helt normalt, det betyder att du gör helt rätt eftersom att hon blir upphetsad.
Att täppa till hålet med din egen avföring när du är klar brukar dessutom vara en del av ceremonin, detta för att förhindra infektioner.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

*antecknar frenetiskt med fekaliserat finger på väggen...*

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Är det farligt att bada bajsbad utan kondom? Är så mycket skönare utan.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej! Det är självklart inte farligt! Föreställ dig det som att doppa en vaniljstång i choklad. Mumma!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Varför säger doktor Sandberg "Oh Herregud"  när jag drar ner gylfen för den sedvanliga urologiska undersökningen efter söndagsgudstjänsten?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
...Sa du Sandberg? Inte så konstigt att han säger så, Sandberg är nämligen en riktig "smygstammis" på USvideo. Han går dit varje dag, dock har han alltid på sig en förklädnad i hopp om att dölja sin identitet. Han spenderar timmar i runkbåsen och sägs ha den största dildosamlingen i landet, doktorn är helt enkelt besatt av yoghurtbössor. Stora som små.
(Psst! Men säg det inte till någon! Hihihi!)

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej du vise.

Hur botar man snoppklåda?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Att bota klådan fungerar på två olika sätt, det kan vara enkelt eller svårt.
Man får helt enkelt prova sig fram, steg för steg:
Steg 1: Sandpappra snorren med ett sandpapper i några minuter, ju grövre desto bättre. Vid uteblivet resultat, se "Steg 2".
Steg 2: Leta reda på ett rivjärn, ju rostigare desto bättre. Idka samlag med rivjärnet i några minuter. Vid uteblivet resultat, se "Steg 3".
Steg 3: Leta upp en flaska märkt "HCl 36,46 g/mol". Smörj in yoghurtbössan med detta, får gärna kombineras med "Steg 2". Vid uteblivet resultat, se "Steg 4".
Steg 4: Om inget annat hjälper, leta reda på en flaska "HFSO3 100,06 g/mol". Töm innehållet över snorren och massera in. Om inte detta hjälper så föreslår jag att du dricker upp resten av flaskan.

Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej.

Jag är lite förtjust i en brallis som sitter i kassan här i min lokala Ghetto-butik. Hur går jag tillväga för att stöta på henne? Ska jag kanske köpa en kombination av intressanta saker och lägga upp på bandet så hon tänker: "Ååh vilken spännande herre han verkar vara!" ?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Knepen är många när det gäller en Nettobrallis, mitt förslag är att du kör med en exklusiv stil i dessa butiker. Charma henne genom att klä ut dig till en äkta Nettostammis, det vill säga, smörj in dig med skokräm och skrik "UGGABUGGA!" Vifta gärna med din skokrämsindränkta snorre för effektens skull. Varorna du placerar på bandet måste vara så exklusiva att butiken inte ens har dessa. För att genomföra detta så paketerar du in några BS-ettor i plastfolie som du placerar etiketter på innan du går in i butiken, släng därefter upp dessa på rullbandet. Varför bajs? Jo, kommer du ihåg när jag berättade om att kvinnor förförs av männens naturliga dofter? Just därför.
Och som vanligt: Lycka till!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack! Köpte följande saker för att ge henne en hint:

- 10 gurkor @ 4830g.
- Kefir 20 liter.
- 1 par rosa diskhandskar.
- Buntband 500x9mm. 50-pack.
- Norskt klövervaselin 100-pack @ 40g.
- Hudfärgade strumpbyxor.
- Näkken kondomer 10-pack x 2.
- Mörkrött läppstift.
- Up & Go-blöjor storpack.
- Flugsmälla.
- Silvertejp.
- 2 ex. av Hemmets Journal.
- 1 ex. av "Min Häst".
- Engångskamera.
- 4 Zucchini @ 1792g.
- Caj P's brunsås 1500ml.
- 10-p svarta sopsäckar 125l.
- Atrix handkräm Proffesional 100g.
- 1 Gorby pirog Original.
- 6-pack Norrlands Gul 2,8 50cl.
- Doftspray lavendel 300ml.

Lade upp allt långsamt och sensuellt på bandet medans jag lite lätt dreglandes och stönandes med sängkammarblick frågade om hon ville följa med hem, samtidigt jag sneglade lite menandes på varorna. Det ville hon inte! Aivan/neutral ? Borde jag köpt något mera för att ha lyckats?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Jag tror du missade tamponger XXL. Ge inte upp, det tillhör spelet att var lite svårflörtad säger syster Märta.  du kanske bör lägga in en hushållsrulle i skrevet för att markera ett stort organ, sen ska man inte ringakta en stark tantparfym, du bör använda minst halva flaska för att det ska få nån effekt.  sen slickar du dig om munnen när du för fram pengarna och håll fast i sedlarna ett litet tag så det blir dragkamp,  som teaser.

Lite på farbror Ostfralla, han har världsvana och kunnande inom det där området, som känner på sig att vi snart har en mini-Bleppe på gång om 9 månader.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Då testar vi igen! Aivan/smile Återkommer med en rapport.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

*bajskladdig thumbs up*

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Du glömde tricket med skokrämen!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej experten.

Jag har stora rödbruna bollar runt anus. Vad är detta? Kan man klämma dom?

Puss & kram, Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Låter som att du har utvecklat extra pungkulor. Sällsynt, mycket eftertraktat, och extremt attraktivt. Grattis!
Självklart kan du klämma, vad är annars njutningen med att ha pungkulor?

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
För tillfället forskar Dr. Mortis med bristolskalan, bland annat hur det går att genomföra en alternativ tråkigare BS-0. Detta genom att förtära ett solitt objekt och klämma ut det i exakt samma stadium som det befann sig i från början.
Så länge kan ni fortsätta posta era personliga frågor här.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.