Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Först och främst vill jag besvara denna fråga med en motfråga + svar: Hur vet du att någon är kär i dig? Svaret är att kebabsåsen dyker upp på agendan igen: Om någon är väldigt, väldigt desperat efter att få tag i din kebabsås så har du definitivt denna person på kroken. Dock behöver jag lite mer detaljer för att kunna besvara just din fråga. Vad gör din snopp (Den där köttiga gyrosbiten som finns mellan benen. Nej, inte där bak. Där fram. Där ja!) hård? Vad får kebabsåsen att rinna? Beskriv gärna i text eller i bild över vad du går igång på.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Schena Mortisssssch!

Va... *hick* varf... varför kommer det *hick* schå mycket kiss i vuxschenblllöjan nu nä *hick* ja dricker kopiööööscha mängder NGD? Rajdiraaaj...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Så är det jämt, Norrlands Gul Dynamit lever upp till sitt namn. Ett annat ord för NGD brukar nämligen vara "Nedkissade Gula Dassbyxor" i den undre pervvärlden.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Vad är skillnaden mellan snopp och kuk?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
En kuk är den ultimata manlighetssymbolen. En snopp är nästan samma sak, men en slags betaversion av en riktig kuk, en kuk är alltså större och bättre än en snopp. Var gränsen går mellan en snopp och kuk kan vara en svårdefinierad fråga, som dessutom varierar var i världen man befinner sig. Det vanligaste är dock att gå efter genomsnittet, om din penis är kortare än genomsnittslängden på penisar i Sverige så har du en snopp. Om den är längre än genomsnittet så är det en kuk. Många personer har dessutom en semikuk, alltså att den räknas som snopp vanligtvis, men blir till en kuk genom erektion.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack Mortis. Så du kan.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer.

Vad bör jag som koprofil äta för att kunna producera hela BS-skalan från 1-7 under en dag?

Kladdkram från Kil.

Bajs é najs! http://xam.nu/f/poop.gif

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
För det så krävs en buttplug, en strikt diet, och laxermedel.
Efter att ha fört in din buttplug så börjar du dagen med ett kraftigt fiberrikt mål, som sedan avslutas med något lättare. Här har du första skitningen som ska leverera BS 1 till 3. Till lunch slafsar du i dig vanlig svensk husmanskost, detta för att kunna leverera de tråkiga fyrorna, femmorna och sexorna. Vid middagstiden kör du all in på indiskt käk, gärna starkt, detta för en grand finale med de spektakulära BS-7orna och kanske t.om. åttor. Sedan är det in med laxermedlet, dansa lite boogie, leta upp en bra bajshörna och ta ut pluggen. Ett tåg bestående av BS-1 som lokomotiv och BS-8 som bromsvagn bör ramla ut om du följt instruktionerna korrekt.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer.

Jag brukar titta på naturprogram av olika slag, men dom programmen som handlar om vilda djur har lärt mig att hannen ofta brukar urinera vilt omkring sig och även ibland på sig själv för att attrahera det motsatta könet för att sedan kunna para sig. Vet du om detta även fungerar hos människor?

/Bleppe.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Självklart! Det är en hemlighet att kvinnor dras till männens naturliga lukter, en hemlighet som borde användas mer. Ett tips är att stå på händer samtidigt som du urinerar offentligt, låt strålen träffa dig själv lite grann. Det lär imponera!

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hur skaffar man sig gonorré?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Du kan leta på köp/sälj-sajter på nätet, folk säljer nämligen allt på internet nu för tiden, även gonorré. Ett förslag är att du lägger upp en köpes-annons hos Fittkramps köp & säljmarknad. För övrigt kan du skumma igenom alla kontaktannonser du kan få tag på, de annonser som tycks vara för bra för att vara sanna brukar oftast ge resultat.
Om du inte lyckas få tag på bra gonne i Sverige så vill jag tipsa om Thailand. Besök kvarteren där alla tjejer har snoppar.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortis.

Min doktor berättade att jag har kraftig bildning utav flensost på penis. Förstod inte vad han menade och vågade inte fråga då jag är lite blyg. Ti-hi! Vet du vad detta är? Tänkte att man kanske kunde äta av den då jag gillar ost. Är den som en vällagrad Roquefort eller kanske mera som Kavli på tub?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Ja, denna ost går bra att skala av och lagra. Skandinavisk flensost är mycket eftertraktat hos tyskarna där det ofta går att sälja dyrt, men det finns ett flertal olika sorter som du precis nämnde. De mest eftertraktade typerna är den hårda/solida osten och mjukosten. Spara, sälj, och investera pengarna på en Porrsche-spermobil när du ändå är där.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer du vise.

Hur vet man om man fått någon könssjukdom? Jag har ofta sex, t.o.m. flera gånger om dagen och är således orolig. Kan man även drabbas om man gör det med någon/något annan än sig själv också? Typ en kvinna? Eller kanske någon som utger sig för att vara kvinna? Alternativ utger sig för att vara humanoid eller något liknande?

/Kjam, Bleppisen.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Tecken på könssjukdom kan variera kraftigt. Några exempel är om snabeln mellan benen börjar anta mystiska former, eller om man börjar att pissa i discofärger. Detta ska tydligen bestå av något som kallas bakterier, i detta fall bakterier som inte kommer från din kropp. Hur får man då bort dessa bakterier? Jo, man bekämpar det såklart med sina egna bakterier: Bajs. Massor av bajs.
Om du känner dig otrygg vill jag föreslå att du smetar in snabeln regelbundet med din egen avföring av så högt BS-värde som möjligt. Att dra i snabeln med sandpapper mellan smörjningarna borde också göra underverk.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Vad är det för vitt krämigt som kommer ur min snopp när  doktor Sandberg undersöker mig, och varför smakar Doktorn på krämen?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Detta är en återkommande fråga i tråden. Det krämiga som kommer ut är kebabsås, som man kan sälja till sin lokala pizzeria om man vill tjäna lite extra stålar. Smakade doktorn på din sås? Ja, antingen tog han den som betalning för ditt läkarbesök (om du inte betalade), annars är han bara snål och orkar inte köpa kebabsås själv när det vankas kebab på lunchen.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej Mortimer.

Finns det regionala skillnader på hur ens "kebabsås" smakar och har för färg m.m.? Har hört talas om att i Mälardalen med omnejd så är den mera rödaktig och tunnare. Och norr om Dalälven ska den bara vara allmänt efterbliven. Medans den i södra Sverige är mera vit och krämig.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Det stämmer. Kebabsåsen i Mälardalen är (enligt min åsikt) tråkigast. Alla i detta område är ständigt stressade i jakten på att försöka söka lyckan i huvudstadens bruna finrum, de är så jäktade att deras kebabsås blandas ut med piss och blod helt enkelt. Att kebabsåsen norr om Dalälven är allmänt efterbliven är inte så konstigt att förstå. Har du någonsin sett ett norrländskt familjefoto? Och ja, det finns även en anledning till varför kebabsåsen är härligt vit och krämig i södra Sverige. De södra delarna av landet tillhörde ju danskarna förr, och något som danskarna brukar tävla i är att "måla flagga" med mänskliga produkter (blod=rött, kebabsås=vitt). Genom genmanipulation började man avla barn med så rött blod och vitkrämig kebabsås som möjligt.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

När börjar man få tuttar?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Tuttarna kommer beroende på hur tidigt man får sin första spermobil här i livet och börjar äta sin egen vikt under måltider.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

När jag hade frigång med övervakning i dag kl 11:37 till 12:12 ill örkelljungatorget så hörde jag två så kallade lattemammor prata om att någon var i kiss-och-bajsåldern. När är man i den åldern?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

Sv: Mortimers kropp & snopp

Hej!
Kiss-och-bajsåldern brukar inträffa när man börjar använda blöja. Det vill säga vid 65-årsåldern eller senare, då ens liv snart är slut och livets enda nöje enbart går ut på att fylla ut blöjor till bristningsgränsen.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

Sv: Mortimers kropp & snopp

Tack för informativt svar.

MVH
/Frallis

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down