Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

*Fångar skit som stelnat av värmen och blivit hårt som sten.*
Räknas det här som en BS 0:a, eller bara en kraftigt modifierad BS 7:a?
Känns svårt att bedöma resultatet av detta experiment.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

4,377

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

BS 7.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Nervös inför dejten med Bäjonsä i morgon *tummar nervöst på  flaskan med undemedlet som Bleppe skickade*.  Jag var till skräddaren i går och fick ordning på en Armanikostym som jag har sparat många år för. Hon verkar jättepopulär , som säger att hon har sålt flera stycken skivor och sjungit dessa trallvänliga låtar inför stor publik inför flera  personer. Har så svårt hålla reda på siffror men måste säkert var typ 21 personer, kan inte högre siffror för det är antal fingrar, tår och penisar jag har.  Hon sa att hon måste komma till Stadshotellet inkognito  i mörka solglasögon för att inte dra uppmärksamhet till sig.  Känner igen det där när man t ex varit lite ur balans på ett möte med  Frälsis och  bajsat och viftat runt med penisen  lite för vilt  så bruka jag också behöva svarta solglasögon ett tag  innan uppståndelsen lägger sig.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,379

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Jag kan telefonera min italienska vän Paparazio Irritazio och berätta allt detta för honom om du vill? Han är nämligen jättebra på att ge råd och tips, samt följa efter en och ta en massa fotografier angående sånt här. Aivan/smile

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Är det säkert att du inte behöver en spermobil för att imponera lite? Blev klar med min Chevrosperm -74 med V8 igår, du kan få låna den! ...Om du inte har något emot att besöka mysiga rum 316 där den finns.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

4,381

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Den vill jag låna!!!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,382

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Är det en 450 bögblock i Chevrospermen?

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,383

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Mmmm... 450 bögblock. *drömmer* Men jag föredrar ändå 454:a bajsbögblock med Sixdicks.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,384

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Fan va fräckt, en sån vill jag ha.
Den ska jag ut på homoraggen me. En bajsbögblock med sixdicks öppnar upp världen till anala njutningar.
Vrööööööv

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,385

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

VRÖÖÖÖÖÖÖV!!!!

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bögblock var det! ...Men som en sann ÖIA-intern tyckte jag inte att bara ett bögblock var tillräckligt, så jag satte in två bögblock så att de kan böga tillsammans. Bränslet kommer från ÖIAs hemliga latrintunnor, årgång (1953-54) som jag hittade under en spontan skattjakt. Tänkte spara undan några tunnor som jag kan öppna om kungen kommer på besök.

Rum 316 - ÖIAs Spermobilverkstad
Skaparen av Mortiscism.

4,387

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Det skulle han garanterat uppskatta.
Har en källa i kändisvärlden som när vi hängde på Spermbar påstod att det var mycket kladdiga lekar varvat med kiss, gagging, saddo mm med Camilla Henemark i ungdomens dagar. Efter den "flammande amozonen" kom aldrig håväxten på stackars Camilla igång igen.
Salivia är för pryd för sådana lekar.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,388

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Nu har fredagsmyset börjat komma igång här hemma i Kalmar...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,389

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Gött Bleppe!
Här börjar det också bli lite stämning.
Har precis satt på mig vuxenblöjan, strax blir det några omgångar laxermedel innan Bertil dyker upp klockan 7.
Han är en överaskningens man så säkrast att tömma systemet så att säga.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,390

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Vad mysigt det låter, Onkel.

Spelar faktiskt Onkel på den stereofoniska anläggningen här nu. dB-mätaren visar 180. Är det bra?

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,391

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Låter mycket behagligt. Då blir man ett med musiken :-)
Ska precis dra på lite Fantastiska Äfventyr.
Vilken platta har du lagt på din grammofon?
Jobbigt att röra sig i lägenheten nu, halt och kladdigt överallt efter laxermedlet.

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,392

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Nu snurrar "Kalle Anka Suger Pung". Sedan ska jag lyssna på "Kramgoa Dagcenterlåtar" med Snoris.

Lägenhet säger du. Du... du... du har eget boende alltså? Aivan/shout

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,393

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Vilken klassiker, saknar denna i min samling.
Här har precis "i bögarnad värld" spelat och nu "håll igång i skogman". Vilken underbar musik. Ingen kan väl tycka att inte detta inte är bra.
Ja det kommer lite kiss från taket ibland och golvet är halvt förstört av alla fekalier men man kan kalla det lägenhet.
Hyran blir jag tvungen att betala i natura till tandlösa Britta.
Hon suger riktigt bra både med och utan löständer.
Hennes anus är som en tonårsfitta:-)

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Sådärja, Kan ni tänka er Bäjonsä kom med en helikopter, och av någon konstig anledning står det en jättestor skock med tonåringar utanför och skriker och vill ha autografer. Jag förstår ingenting. Tror jag har gjort allting trätt än å länge, jag har dragit ut stolen åt henne och  beställt jättekomplicerade rätter så franska som Syster Latexia lärde mig i veckan utantill. Kostymen sitter rätt och  vi är inne på huvudrätten nu. Känner på mig det här blir lyckat.  Bultar i stjärten rejält nu efter en veckas hållande av bajsning, Bra jag lyckades hålla mig ren. Men nu är det dax för en klunk av den där undergörande drycker jag fick av Bleppe. Äh, sveper hela flaskan för säkerhets skull. Den ska väl göra så dejten gå r i lås., (vad man nu ska göra för att få en dejt att bli lyckat).  Återkommer strax med uppdaterad information.  Oj oj vad det börja bubbla i magen.....

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,395

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Aivan/biggrin

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

4,396

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Kan drycken va laxermedel mån tro:-)

En gott skratt förlänger underlivet

Thumbs up Thumbs down

4,397

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Ostfralla: Du får inte läsa längre än hit!

Onkel: Ja! Hihihi.

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Vojne vojne...

Precis efter att Bäjonse föreslog  sa att vi skulle gå till hotellets lyxsvit för hon ville som hon sa "löve passjonäjt ål najt lång", (vad nu det kan betyda kan ju inte utrikiska),  så kom en flodvåg av bajs som sprejade över hennes ansikte, just när jag böjde mig ner framför henne för att plocka upp hotellnyckeln jag tappat på golvet, i nervositet . En stor bajskorv hamnade i hennes mun och jag tror  några ivriga "pappers-ratsare" eller va di nu kallart tog några bilder där hon stor med bajskorven i munnen. Det såg riktigt komiskt ut, men oj va hon började gestikulera , och alla dom där tonåringarna som hela kvällen stått utanför hotellet och skrikit efter autografer tystnade av nån anledning. 

Kära fittkrampare tror ni jag får "löve passjonäjt ål najt lång"?, tro ni hon gick iväg för att plocka romantiska blommor och ge mig eller varför tror ni hon gick iväg?

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down

4,399

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Låter flaffande! Vi kör på¨det...

* * * Lycka är en blöt kissvarm spermobil-dyna * * *
                  Tid kvar tills fredagsmüs >>

Sv: Hur ordnar du fredagsmys?

Bleppe vad var det för något i flaskan?   Nåväl kvällen blev tumultartad med skrikande bäjonsä-fans som  bajsbadade , mörka män i kostymer och slappa penisar som  diskret forslade bort bevis och blixtrade med mystiska  "glömmabort" dildosar  svarta helikoptrar som forslade bort överfulla bajjamajjor, (det kom rätt så mycket bajs så som jag hade hållit mig),  och en Bäjonsä hängandes i ett rep under helikoptern ömsom  stånkande frustrerande ömsom snaskande glatt på en bajskorv för att sekunden senare vrida sig i plågor. Innan  hon försvann dinglande under helikoptern hörde jag henne ropa.  Ajj vånt bajs!.

*ynf* *squirt* *isch* /Fittkrampsmästaren har talat

Thumbs up Thumbs down